E-Book
E-book “JAK ZATRZYMAĆ KLIENTÓW? Stali klienci, jako siła napędowa Twojej marki.”
E-Book
E-book “JAK ZATRZYMAĆ KLIENTÓW? Stali klienci, jako siła napędowa Twojej marki.”
Wykorzystaj potencjał ukrytego zysku. Zacznij sprzedawać na 100% i rozwiń swój biznes poszerzając bazę stałych klientów.
Poznaj ponad 30 przykładów marek, które odnosiły sukces dzięki odpowiednim, prostym działaniom Custmer Experience i wprowadź je w swoim e-commerce.
Cena 129zł
Opis
POZNAJ METODY, KTÓRE POZWOLĄ CI NA OSIĄGNIĘCIE SUKCESU W SPRZEDAŻY!
- 35 INSPIRUJĄCYCH PRZYKŁADÓW
Napełnij swój umysł pomysłami i motywacją do zmian na lepsze oraz rozwijania podstawowych stałych klientów. - 10 PRAKTYCZNYCH ĆWICZEŃ
Wiedza działa tylko wtedy, kiedy jest praktyka w praktyce! Wykonaj ćwiczenia od razu rozpocznij pracę ze swoim CX. - 6 NAPAKOWANYCH WIEDZĄ ROZDZIAŁÓW
CX to moja prawdziwa pasja, więc z dostępem do aktualizacji, poszerzam i przekazuję twoje kolejne informacje. - 80 STRON PSYCHOLOGICZNO-BIZNESOWEGO PODEJŚCIA
W tym e-booku opowiadam historie oraz przytaczam przykłady biznesów, które osiągnęły światowy sukces i wyżyny sprzedaży. - +5 WARTOŚCIOWYCH BONUSÓW
E-book do nie wszystkiego! Abyś jak najlepiej wykorzystał* zawartą w nim wiedzę w praktyce chcę podarować Ci dodatkowe BONUSY!
– SZKOLENIE “ZAPROJEKTUJ ŚCIEŻKĘ KLIENTA, KROK PO KROKU” – Ułóż działania i zacznij naprawdę sprzedawać.
– LISTA 7 REKOMENDACJI DO DALSZEGO ROZWOJU — Poznaj listę polecanych przeze mnie książki i narzędzia, które Ci jeszcze bardziej wgryźć się w temacie.
– RAPORT Z BADANIA “POST-PURCHASE EXPERIENCE 2024 W E-COMMERCE – Odbierz raport z największego w Polsce badań posprzedażowych doświadczeń klientów e-commerce.
– SZABLON “CUSTOMER JOUREY” – Poznaj etapy standardowej ścieżki klienta, zadaj sobie pytania i uzupełnij szablon, aby świadomie kierować odbiorcami od kontaktu do sprzedaży.
– MINI E-BOOKI OD SPECJALISTÓW W ZAKRESIE E-COMMERCE – “Dlaczego uruchamiają klientów kupują szybko, a inni czasu? Styl zachowania a wymagania zakupowe” Aneta Jaworska, „Skuteczna strategia biznesowa dla e-commerce” Rafała Piaseckiego
Testing 01 WARTO PRACOWAĆ WŁAŚNIE Z NAMI
Audyt dostarcza gotowe, gotowe strategie prosto dla Twojego biznesu, oszczędzając czas i pieniądze. Wprowadzisz natychmiastowe i zmiany, które już są dowiodły charakterystyczne. Dodatkowe zalety
- Wzrost wzrostu aż od 25% do nawet 95% (już przy spadku tylko 5% stałych klientów).
- 5 krotną opłatę za korzystanie z konta pionowego klienta, korzystanie z usług powszechnych, jednorazowych usług.
- Optymalizacja czasu i zasobów – poukładane procesy, co oznacza łatwiejsze i przyjemniejsze zakupy dla klientów oraz prostszą i szybszą obsługę obsługi dla Ciebie i Twoich pracowników.
- Narzędzia do usuwania skutków, aby zapobiec lub skutkom.
CO ZNAJDZIESZ W ŚRODKU E-BOOKA?
ROZDZIAŁ 1 – DLACZEGO POTRZEBUJESZ STAŁYCH KLIENTÓW?
TO JEDNAK NIE WSZYSTKO…
DOWIEDZ SIĘ TAKŻE…
DLA KOGO TEN E-BOOK BĘDZIE IDEALNYM ROZWIĄZANIEM?
- DLA E-COMMERCE
które dążą do stabilności na rynku, zwiększania zysków i obniżania kosztów, a przy tym chcą stale rozwijać swoje produkty i usługi, by dostarczać najwyższą jakość swoim klientom.
Testing 02 WARTO PRACOWAĆ WŁAŚNIE Z NAMI
Audyt dostarcza gotowe, gotowe strategie prosto dla Twojego biznesu, oszczędzając czas i pieniądze. Wprowadzisz natychmiastowe i zmiany, które już są dowiodły charakterystyczne. Dodatkowe zalety
- Wzrost wzrostu aż od 25% do nawet 95% (już przy spadku tylko 5% stałych klientów).
- 5 krotną opłatę za korzystanie z konta pionowego klienta, korzystanie z usług powszechnych, jednorazowych usług.
- Optymalizacja czasu i zasobów – poukładane procesy, co oznacza łatwiejsze i przyjemniejsze zakupy dla klientów oraz prostszą i szybszą obsługę obsługi dla Ciebie i Twoich pracowników.
- Narzędzia do usuwania skutków, aby zapobiec lub skutkom.
E-book "JAK ZATRZYMAĆ KLIENTÓW? Stali klienci, jako siła napędowa Twojej marki."
Opinie
Co mówią klienci
Polecam Natalię! Współpracowałyśmy razem przy organizacji Konferencji Online Pierwszy Produkt Online. Natalia byłą odpowiedzialna za project managing, komunikację z prelegentami, sponsorami, patronami medialnymi oraz uczestnikami. Od razu wczuła się w wartości i styl komunikacji mojej marki, która opiera się na wsparciu, relacjach oraz zaufaniu. Jestem bardzo zadowolona! Natalia zdjęła mi dużo obowiązków, ale przede wszystkim też presji z moich ramion. Na konferencji było 37 prelegentów, 8 patronów, 4 sponsorów oraz 700 uczestniczek i uczestników, dlatego koordynowanie tego wydarzenia to był nie lada wyczyn. W trakcie organizacji konferencji wydarzyło się kilka niefortunnych (niezależnych od nas) sytuacji i za każdym razem Natalia podchodziła do każdego z takich wyzwań z optymizmem, który podnosił wszystkich na duchu i sprawił, że organizacja tego wydarzenia była przyjemnością. Dziękuję Ci Natalia za współpracę i wierzę, że przy następnej edycji konferencji znów nasze drogi się skrzyżują <3
Ola Gościniak
Natalia była moim sumieniem, kalendarzem i planerem w jednym. Wzięła na siebie organizację całej codziennej pracy mojej agencji i poradziła sobie z tym doskonale. Mogłem spać spokojnie, kiedy zarządzała projektami, organizowała szkolenia i pilnowała zobowiązań dla klientów. Czasem też krzyczała na mnie, ale to tylko wtedy, kiedy nie trzymałem się terminów.
Za to najbardziej jestem wdzięczny.
Jakub Biel
Założycielka LeArt STUDIO, Natalia świetnie porusza się w świecie marketingu i proponuje nowoczesne, kreatywne i przemyślane rozwiązania. Jest zorganizowana, dokładna, rzetelna i wszystko ma zapisane:-). Sama proponuje rozwiązania a ewentualne problemy w projektach prostuje aż do szczęśliwego końca. Potrafi załatwić każdą sprawę. Pilnuje terminów i jest bardzo komunikatywna. Taka współpraca to przyjemność.
Joanna Brzoskowska-Czerepiuk
Prowadzę młody i ambitny start-up i kluczowym dla nas jest współpraca z utalentowanymi i zaangażowanymi ludźmi. Otarliśmy się o kilka osób, które jedynie pięknie mówiły. Natalia oprócz tego, że mówi, to jeszcze robi. I to jak robi! Zawsze na czas, zawsze w punkt. Dzisiaj z powodzeniem prowadzi nasze projekty, zakres działań poszerzamy
Maciek Wiech
Natalia to prześwietna, mega kontaktowa, miła, konkretna i profesjonalna osoba. Jako Project Managerka sprawdza się rewelacyjnie! Pomaga mi przy tworzeniu pierwszego produktu online i jestem przekonana, że bez niej nigdy bym nie doszła do tego etapu, na którym jestem. Potrafi rozłożyć projekt na czynniki pierwsze, dzięki czemu coś, co wcześniej wydawało się ogromnym projektem, zmienia się w znacznie łatwiejsze do zrobienia taski. Porządkuje informacje i przypisuje zadania do odpowiednich osób, dzięki czemu każdy wie, co ma do zrobienia. Do tego wszystkiego służy swoją ogromną wiedzą marketingową i techniczną oraz podsuwa mnóstwo fajnych pomysłów.
Bardzo mocno polecam!