przewiń

E-Book

E-book “JAK ZATRZYMAĆ KLIENTÓW? Stali klienci, jako siła napędowa Twojej marki.”

e-book JAK ZATRZYMAĆ KLIENTÓW?e-book JAK ZATRZYMAĆ KLIENTÓW?

E-Book

E-book “JAK ZATRZYMAĆ KLIENTÓW? Stali klienci, jako siła napędowa Twojej marki.”

Wykorzystaj potencjał ukrytego zysku. Zacznij sprzedawać na 100% i rozwiń swój biznes poszerzając bazę stałych klientów.

Poznaj ponad 30 przykładów marek, które odnosiły sukces dzięki odpowiednim, prostym działaniom Custmer Experience i wprowadź je w swoim e-commerce.

 

Cena 129

Kategoria:

Opis

POZNAJ METODY, KTÓRE POZWOLĄ CI NA OSIĄGNIĘCIE SUKCESU W SPRZEDAŻY!

 

  • 35 INSPIRUJĄCYCH PRZYKŁADÓW
    Napełnij swój umysł pomysłami i motywacją do zmian na lepsze oraz rozwijania podstawowych stałych klientów.
  • 10 PRAKTYCZNYCH ĆWICZEŃ
    Wiedza działa tylko wtedy, kiedy jest praktyka w praktyce! Wykonaj ćwiczenia od razu rozpocznij pracę ze swoim CX.
  • 6 NAPAKOWANYCH WIEDZĄ ROZDZIAŁÓW
    CX to moja prawdziwa pasja, więc z dostępem do aktualizacji, poszerzam i przekazuję twoje kolejne informacje.
  • 80 STRON PSYCHOLOGICZNO-BIZNESOWEGO PODEJŚCIA
    W tym e-booku opowiadam historie oraz przytaczam przykłady biznesów, które osiągnęły światowy sukces i wyżyny sprzedaży.
  • +5 WARTOŚCIOWYCH BONUSÓW
    E-book do nie wszystkiego! Abyś jak najlepiej wykorzystał* zawartą w nim wiedzę w praktyce chcę podarować Ci dodatkowe BONUSY!
    – SZKOLENIE “ZAPROJEKTUJ ŚCIEŻKĘ KLIENTA, KROK PO KROKU” – Ułóż działania i zacznij naprawdę sprzedawać.
    – LISTA 7 REKOMENDACJI DO DALSZEGO ROZWOJU — Poznaj listę polecanych przeze mnie książki i narzędzia, które Ci jeszcze bardziej wgryźć się w temacie.
    – RAPORT Z BADANIA “POST-PURCHASE EXPERIENCE 2024 W E-COMMERCE – Odbierz raport z największego w Polsce badań posprzedażowych doświadczeń klientów e-commerce.
    – SZABLON “CUSTOMER JOUREY” – Poznaj etapy standardowej ścieżki klienta, zadaj sobie pytania i uzupełnij szablon, aby świadomie kierować odbiorcami od kontaktu do sprzedaży.
    – MINI E-BOOKI OD SPECJALISTÓW W ZAKRESIE E-COMMERCE – “Dlaczego uruchamiają klientów kupują szybko, a inni czasu? Styl zachowania a wymagania zakupowe” Aneta Jaworska, „Skuteczna strategia biznesowa dla e-commerce” Rafała Piaseckiego

Testing 01 WARTO PRACOWAĆ WŁAŚNIE Z NAMI

Audyt dostarcza gotowe, gotowe strategie prosto dla Twojego biznesu, oszczędzając czas i pieniądze. Wprowadzisz natychmiastowe i zmiany, które już są dowiodły charakterystyczne. Dodatkowe zalety

  1. Wzrost wzrostu aż od 25% do nawet 95% (już przy spadku tylko 5% stałych klientów).
  2. 5 krotną opłatę za korzystanie z konta pionowego klienta, korzystanie z usług powszechnych, jednorazowych usług.
  3. Optymalizacja czasu i zasobów – poukładane procesy, co oznacza łatwiejsze i przyjemniejsze zakupy dla klientów oraz prostszą i szybszą obsługę obsługi dla Ciebie i Twoich pracowników.
  4. Narzędzia do usuwania skutków, aby zapobiec lub skutkom.

CO ZNAJDZIESZ W ŚRODKU E-BOOKA?

ROZDZIAŁ 1 – DLACZEGO POTRZEBUJESZ STAŁYCH KLIENTÓW?

“Lojalni klienci nie tylko wrócą, nie tylko polecą Cię innym, ale ZMUSZĄ swoich przyjaciół do robienia interesów z Tobą.”

Stali klienci są siłą napędową sukcesu biznesu, ponieważ ich lojalność zmniejsza koszty pozyskania nowych klientów i zwiększa zyski.

PO TYM ROZDZIALE…

  • Będziesz miał* świadomość technik stosowanych przez największe marki świata.
  • Poznasz praktyczne przykłady działań okołosprzedażowych wpływających na lojalność klientów.
  • Dowiesz się, czym jest retencja klientów i jak ją obliczyć.

 

ROZDZIAŁ 2 – KIM JEST LOJALNY KLIENT — CYKL ŻYCIA KLIENTÓW

Zadowolonego klienta często mylimy z lojalnym. Jednak samo zadowolenie z zakupów w danym sklepie nie daje pewności, że klient jest lojalny.

Budowanie silnej marki jest budowaniem przywiązania emocjonalnego z klientami oraz wyróżnianiem się na tle konkurencji. Każda marka, która osiąga sukces ma w sobie coś wyjątkowego.

PO TYM ROZDZIALE…

  • Dowiesz się, czym jest lojalność i jak ją budować, dzięki projektowaniu doświadczeń klientów.
  • Zobaczysz przykłady budowania potęgi wyjątkowości ogromnych, światowych marek.
  • Poznasz cykl życia klientów i jego 7 kluczowych momentów, które musisz przełożyć na swój biznes.
  • Dowiesz się, gdzie większość marek najczęściej popełnia błędy.

TO JEDNAK NIE WSZYSTKO…

ROZDZIAŁ 3 – DLACZEGO TRACISZ KLIENTA?

“Dobra obsługa klienta kosztuje mniej, niż zła obsługa klienta.”

Większość powodów utraty klientów bierze się ze zbyt wysokich oczekiwań względem prawdziwych doświadczeń klientów. Kluczowe jest utrzymywanie doświadczeń minimum na tym poziomie, przez cały czas trwania podróży klienta.

PO TYM ROZDZIALE…

  • Zyskasz świadomość tego, co najczęściej zawodzi oczekiwania Twoich klientów.
  • Dowiesz się, co zrobić z oczekiwaniami klientów i jak należy na nie odpowiadać.
  • Poznasz przykłady konkretnych sytuacji, które wpływają na to, że klient z Tobą nie zostaje, nie ma zaufania do Twojej marki, nie czuje się jej częścią i odchodzi do konkurencji.

 

ROZDZIAŁ 4 – JAK KLIENCI PODEJMUJĄ DECYZJE?

Nigdy więcej nie będziesz mieć przewagi produktowej ani cenowej. Można je łatwo powielić, ale nie da się skopiować silnej kultury obsługi klienta.

Jako konsumenci, zaczynamy swoją drogę zakupową w Internecie od nawet kilku kanałów. Jednak to czy ostatecznie dany produkt kupimy, czy też nie, zależy w dużej mierze od naszych emocji. Dopiero później przechodzimy do racjonalnego rozważenia zakupu.

PO TYM ROZDZIALE…

  • Przekonasz się, jakie są rodzaje decyzji zakupowych klientów i jak wykorzystać tę wiedzę, aby budować pozycję swojej marki.
  • Poznasz wszystkie istotne czynniki wpływające na zachowania konsumentów oraz błędy poznawcze, które determinują decyzje zakupowe ludzi.
  • Zyskasz świadomość, jak wygląda proces zakupowy klienta.
  • Poznasz 5 propozycji na rozkochanie klientów w Twojej marce.

DOWIEDZ SIĘ TAKŻE…

ROZDZIAŁ 5 – SKUP SIĘ NA LOJALNYM KLIENCIE – SEGMENTACJA

“Jeśli dobrze rozegramy komunikację z najbardziej lojalnymi klientami, a później zaczniemy przechodzić do kolejnych, to marketing i sprzedaż zrobią się praktycznie same.”

Dlaczego w materiale o zatrzymywaniu klientów pojawia się temat segmentacji? Na pewno słyszał*ś, że trzeba segmentować klientów, wyciągać dane i je analizować. Jednak mało osób zastanawia się, po co dokładnie to robić i jak odpowiednio wykorzystać segmentację.

PO TYM ROZDZIALE…

  • Dowiesz się, jakie są rodzaje i kryteria segmentacji klientów oraz po co to robić.
  • Na podstawie praktycznego ćwiczenia nauczysz się przeprowadzać segmentację swoich klientów i opracujesz wstępny plan zdobywania ich lojalności.
  • Poznasz case study firmy Arena, który podany został w Harvard Business Review i idealnie obrazuje potęgę segmentacji i jej odpowiedniego wykorzystania.

 

ROZDZIAŁ 6 – JAK ZATRZYMAĆ KLIENTÓW – KONKRETNE PRZYKŁADY

To prosta, ale potężna zasada: zawsze dawaj ludziom więcej niż się spodziewają.

Wartości, pracownicy, onboarding, poczucie przynależności, AI, zwroty, decydujące momenty, dostępność, obietnice, błędy… czyli prawdziwa pigułka praktycznej wiedzy i know-how CX!

PO TYM ROZDZIALE…

  • Poznasz 9 skutecznych sposobów na zatrzymanie klientów, wraz z konkretnymi, szeroko rozpisanymi przykładami marek, które odniosły imponujący sukces.
  • Wykonasz ćwiczenia, które pomogą Ci określi miejsce, w którym obecnie znajduje się twoja firma oraz strategię i jej cel.
  • Dowiesz się, jak zaplanować i budować grono lojalnych klientów oraz renomę Twojej marki.

DLA KOGO TEN E-BOOK BĘDZIE IDEALNYM ROZWIĄZANIEM?

  • DLA E-COMMERCE
    które dążą do stabilności na rynku, zwiększania zysków i obniżania kosztów, a przy tym chcą stale rozwijać swoje produkty i usługi, by dostarczać najwyższą jakość swoim klientom.
  • DLA BIZNESÓW ONLINE

    które sprzedają zarówno produkty fizyczne, jak i usługi oraz chcą czerpać wiedzę na temat marketingu i sprzedaży od czołowych światowych marek, takich jak Apple, Tesla, Starburcks, Sephora, InPost, Amazon, Uber, czy Allegro.

  • DLA USŁUGODAWCÓW

    którzy dopiero wchodzą na rynek oraz tych, którzy są na nim już od jakiegoś czasu oraz marzą o tym, aby podnieść ilość stałych klientów do 30% i nareszcie cieszyć się biznesem opartym na solidnych fundamentach.

  • DLA SKLEPÓW STACJONARNYCH
    które chcą podnieść ilość stałych klientów i ambasadorów ich marki, przyprowadzających ze sobą kolejnych klientów.

Testing 02 WARTO PRACOWAĆ WŁAŚNIE Z NAMI

Audyt dostarcza gotowe, gotowe strategie prosto dla Twojego biznesu, oszczędzając czas i pieniądze. Wprowadzisz natychmiastowe i zmiany, które już są dowiodły charakterystyczne. Dodatkowe zalety

  1. Wzrost wzrostu aż od 25% do nawet 95% (już przy spadku tylko 5% stałych klientów).
  2. 5 krotną opłatę za korzystanie z konta pionowego klienta, korzystanie z usług powszechnych, jednorazowych usług.
  3. Optymalizacja czasu i zasobów – poukładane procesy, co oznacza łatwiejsze i przyjemniejsze zakupy dla klientów oraz prostszą i szybszą obsługę obsługi dla Ciebie i Twoich pracowników.
  4. Narzędzia do usuwania skutków, aby zapobiec lub skutkom.

E-book "JAK ZATRZYMAĆ KLIENTÓW? Stali klienci, jako siła napędowa Twojej marki."

Opinie

Co mówią klienci