Stali klienci, jako siła napędowa Twojej marki.

JAK ZATRZYMAĆ KLIENTÓW?

Image

E-BOOK, KTÓRY POZWOLI CI ZARABIAĆ OD 25% DO 95% WIĘCEJ!

MUSZĘ GO MIEĆ!
ImageImageImage

Satysfakcja lub gwarantowany zwrot pieniędzy. Jeśli e-book nie spełni Twoich oczekiwań, masz 60 dni na zgłoszenie i otrzymanie 100% zwrotu jego wartości. Nic nie tracisz!

ImageImage

Stali klienci, jako siła napędowa Twojej marki.

JAK ZATRZYMAĆ KLIENTÓW?

Image

E-BOOK, KTÓRY POZWOLI CI ZARABIAĆ OD 25% DO 95% WIĘCEJ!

ImageImageImage
MUSZĘ GO MIEĆ!
Image

Satysfakcja lub gwarantowany zwrot pieniędzy. Jeśli e-book nie spełni Twoich oczekiwań, masz 60 dni na zgłoszenie i otrzymanie 100% zwrotu jego wartości. Nic nie tracisz!

Image

Dlaczego potrzebujesz stałych klientów?

od 25% do 95%

wzrastają zarobki firmy, przy utrzymaniu tylko 5% klientów.

Image

wydają średnio klienci powracający, w porównaniu do nowych.

61% więcej

Image

więcej warci są powtarzający się klienci, niż przeciętni klienci.

aż 22 razy

ImageImage
Image

upada w przeciągu 120 dni

od rozpoczęcia ich działania.

90%

e-sklepów

Image

92% KONSUMENTÓW UFA REKOMENDACJOM

Wyniki badania Nielsen’s Global Trust in Advertising wskazują, że

od znajomych i rodziny bardziej niż reklamom. Lojalni klienci nie tylko wrócą i polecą Cię innym, oni ZMUSZĄ swoich przyjaciół do robienia interesów z Tobą.

ROZKRĘĆ SWOJĄ MARKĘ!

E-BOOK "JAK ZATRZYMAĆ KLIENTÓW" zdecydowanie nie jest dla ciebie, jeśli...

CZY TO PRODUKT DLA CIEBIE?

Image

Twoi klienci regularnie wracają i zostawiają w Twoim sklepie coraz więcej pieniędzy? Naprawdę chciał*byś ponarzekać, ale zupełnie nie masz na co, bo biznes hula doskonale.

Image

Masz TYLKO STAŁYCH KLIENTÓW

Nikt nie chce oddać zakupionych u Ciebie produktów, więc nawet nie pamiętasz, jak wygląda w Twojej firmie polityka wymian i zwrotów, to nie Twój problem!

Image

ZWROTY I WYMIANY?

TO NIE U CIEBIE!

Żyjesz spokojnie, zawsze masz czas na kawę w ciszy i spacer po lesie, ponieważ Twoi klienci przebierają nogami, czekając na kolejne produkty, a Ty nie musisz już robić nic.

Nie nadążąsz z zapisywaniem i zbieraniem poleceń od swoich klientów! Google, Facebook i Twoja strona internetowa niemal wybuchają od ilości rekomendacji.

Image

REKOMENDACJE I POZYTYWNE OPINIE TO TWOJA CODZIENNOŚĆ

TO KLIENCI BIEGAJĄ ZA TOBĄ, NIE TY ZA NIMI

Image

Słyszysz, że ktoś nie potrafi utrzymać klientów, ciągle ma problemy ze zwrotami i swoim biznesem, bardzo mu współczujesz, ale tak naprawdę nie wiesz o czym mówi.

Inni mogą się od Ciebie uczyć, jak osiagać sukces w sprzedaży. Twój sklep jest wzorem do naśladowania, a Ty uchodzisz za przedsiębiorcę najwyższych lotów.

Image

SWÓJ BIZNES MOŻESZ OPISAĆ JEDNYM SŁOWEM - SUKCES

JEDNORAZOWE TRANSAKCJE ZNASZ TYLKO Z OPOWIEŚCI

ImageImage

Natomiast jeśli żaden z tych przykładów nie dotyczy Ciebie, wiem, jak Ci pomóc! Koniecznie czytaj dalej i sprawdź...

Image

POZYTYWNE OPINIE TO TWOJA CODZIENNOŚĆ

Image

CAŁA PRAWDA O TYM, CO DZIAŁA NA TWOICH KLIENTÓW

Image
MUSI BYĆ MÓJ!
Image

35

INSPIRUJĄCYCH

PRZYKŁADÓW

Napełnij swój umysł nowymi pomysłami i motywacją do zmian na lepsze oraz rozwijania grona stałych klientów.

Icon

POZNAJ METODY, KTÓRE POMAGAJĄ PRZEDSIĘBIORCOM OSIĄGAĆ SUKCES SPRZEDAŻOWY

10

PRAKTYCZNYCH

ĆWICZEŃ

Wiedza działa tylko wtedy, kiedy jest stosowana w praktyce! Wykonaj ćwiczenia i od razu zacznij działać ze swoim CX.

6

NAPAKOWANYCH WIEDZĄ ROZDZIAŁÓW

CX to moja prawdziwa pasja, więc z największą przyjemnością aktualizuję, poszerzam i przekazuję swoją wiedzę innym.

+5

WARTOŚCIOWYCH

BONUSÓW

E-book to nie wszystko! Abyś jak najlepiej wykorzystał* zawartą w nim wiedzę w praktyce chcę podarować Ci dodatkowe BONUSY, m.in.:

Icon
Icon

84

STRONY PSYCHOLOGICZNO-BIZNESOWEGO PODEJŚCIA

W tym e-booku opowiadam historie oraz przyczatam przykłady biznesów, które osiagnęły światowy sukces i wyżyny sprzedaży.

IconIcon

+

LISTA 7 REKOMENDACJI DO DALSZEGO ROZWOJU

+

SZABLON

"CUSTOMER JOURNEY"

RAPORT Z BADANIA "POST-PURCHASE EXPERIENCE 2024 W E-COMMERCE

+

+

MINI E-BOOKI OD SPECJALISTÓW W ZAKRESIE E-COMMERCE

Poznaj listę polecanych przeze mnie książek i narzędzi, które pomogą Ci jeszcze bardziej wgryźć się w temat.

Odbierz raport z największego w Polsce badania posprzedażowych doświadczeń klientów e-commerce.

Poznaj etapy standardowej ścieżki klienta, zadaj sobie odpowiednie pytania i uzupełnij szablon, aby świadomie kierować odbiorcami od kontaktu do sprzedaży.

"Dlaczego niektórzy klienci kupują szybko, a inni potrzebują czasu? Style zachowania a preferencje zakupowe." Aneta Jaworska

"Skuteczna strategia biznesowa dla e-commerce." Rafał Piasecki


Image

DOŁĄCZ DO TYSIĘCY PRZEDSIĘBIORCÓW

ZOBACZ OPINIE O E-BOOKU

Image

których biznesy rozwijają się dzięki stałym klientom!

Image

PATRONI MEDIALNI

ImageImageImageImageImageImage

Możesz mieć, co chcesz, jeśli pomożesz innym ludziom osiągnąć to, czego oni chcą.

Zig Ziglar

Icon

DLA KOGO E-BOOK

BĘDZIE IDEALNYM ROZWIĄZANIEM?

E-COMMERCE

Dla

SKORZYSTAJ Z DOŚWIADCZENIA I WIEDZY SPECJALISTÓW

Dla

BIZNESÓW ONLINE

które dążą do stabilności na rynku, zwiększania zysków i obniżania kosztów, a przy tym chcą stale rozwijać swoje produkty i usługi, by dostarczać najwyższą jakość swoim klientom.

USŁUGODAWCÓW

sklepów stacjonarnych

którzy dopiero wchodzą na rynek oraz tych, którzy są na nim już od jakiegoś czasu oraz marzą o tym, aby podnieść ilość stałych klientów do 30% i nareszcie cieszyć się biznesem opartym na solidnych fundamentach.

Dla

Dla

które sprzedają zarówno produkty fizyczne, jak i usługi oraz chcą czerpać wiedzę na temat marketingu i sprzedaży od czołowych światowych marek, takich jak Apple, Tesla, Starburcks, Sephora, InPost, Amazon, Uber, czy Allegro.

które chcą podnieść ilość stałych klientów i ambasadarów ich marki, przyprowadzających ze sobą kolejnych klientów.

Image

DLA KOGO

E-BOOK BĘDZIE IDEALNYM ROZWIĄZANIEM?

Image

CZY WIESZ, NA CZYM ZBUDOWAŁY SWÓJ FENOMEN TESLA, SEPHORA I Starbucks?

  • Starbucks skupia się na zatrzymywaniu klientów poprzez program lojalnościowy, który nagradza za regularne zakupy. Dzięki temu udało im się znacznie zwiększyć częstotliwość wizyt oraz średnią wartość rachunku.
  • Tesla wykorzystuje swoje budżety marketingowe na pozyskanie pozytywnych opinii i rekomendacji swoich klientów traktując je jako główną formę promocji.
  • Jedną z marek, która doskonale potrafi utrzymywać stałe, lojalne relacje z klientami jest Sephora, która jest często podawana jako wzór efektywnego angażowania i zatrzymywania klientów w branży detalicznej.

poznaj sekretne praktyki gigantów

I z łatwością WYKORZYSTAJ JE W SWOJEJ MARCE!

ImageImageImageImage

ODKRYJ SPRAWDZONE SPOSOBY

Image
  • Poznaj ponad 30 przykładów marek, które odnosiły sukces dzięki odpowiednim, prostym działaniom Custmer Experience.
  • Dowiedz się, jak zwiększyć zyski w swojej firmie dzięki stałym klientom.
  • Zbuduj stabilny biznes w XXI wieku.
  • Naucz się projektować ścieżkę klienta w swojej marce.
  • Poznaj konkretne działania, które pozwolą Ci zatrzymać klientów na dłużej.
  • Dowiedz się, kim są lojalni klienci i poznaj odpowiedź na pytanie, dlaczego często mylimy ich z zadowolonymi klientami.
  • Wykorzystaj pełen potencjał stałych klientów w Twoim biznesie.
  • Odkryj tajemnicę tego, jak myślą klienci i co wpływa na ich decyzje zakupowe.
  • Sprawdź, czy warto skupiać się na niezadowolonych klientach i w nich inwestować.
  • Odkryj, jak znane na całym świecie, potężne firmy tworzą ze swoich klientów silnych ambasadorów marki, którzy z własnej woli polecają je innym i przekonują kolejne osoby do zakupów.
  • Spraw, aby Twój biznes działał na najwyższym poziomie, a sam* zacznij odczuwać satysfakcję i spełnienie! To możliwe!

ZACZNIJ SPRZEDAWAĆ

NA 100%

I ROZWIŃ SWÓJ BIZNES,

JAK ELON MUSK

WYKORZYSTAJ POTENCJAŁ UKRYTEGO ZYSKU

SPRAWDZAM CENĘ!
ImageImageImage

Uczę przedsiębiorców na temat doświadczeń klientów, marketingu,

sprzedaży i komunikacji, aby ich biznesy przynosiły rzesze stałych klientów.

ImageImage

AUDYTY I NOWE ROZWIĄZANIA CX

Na co dzień robię, tworzę i wdrażam

SPRAWDŹ

5 FAKTÓW

O MNIE

POZNAJMY SIĘ LEPIEJ!

Zaufało mi już ponad 50 marek, którym pomagam w rozwoju.

Image Image ImageImageImageImage

Gdybym w 2 najprostszych słowach miała określić kim jestem, odpowiedziałabym, że

testerką sklepów

Image

Jestem doktorantką Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie i prowadzę badania

post purchase

Image

Współtworzę podcast

na polskim rynku e-commerce.

Image

w którym rozgryzamy doświadczenia zakupowe klientów.

CX w formie

ImageImageImageImageImage ImageImageImage

PSSST! MAM COŚ JESZCZE...

MUSISZ WIEDZIEĆ O MNIE JESZCZE JEDNO

Wspominałam już, że kocham CX i jest on moją życiową pasją? Pewnie tak, ale chciałabym podkreślić to po raz kolejny, ponieważ nie są to tylko puste słowa.


Moja pasja przekłada się na to, że w czasopismach i portalach branżowych oraz okołobranżowych dość regularnie pojawiają się moje publikacje, w których z przyjemnością opowiadam o tym, jak budować trwałe relacje z klientami, sprawiać, aby zostawiali w naszym sklepie więcej oraz o wszelkich innych tajemnicach Customer Experience.

CO ZNAJDZIESZ

W ŚRODKU E-BOOKA?

Image

Dlaczego potrzebujesz stałych klientów?

Stali klienci są siłą napędową sukcesu biznesu, ponieważ ich lojalność zmniejsza koszty pozyskania nowych klientów i zwiększa zyski.

ROZDZIAŁ 1

Icon

ROZDZIAŁ 2

Icon

ROZDZIAŁ 3

Icon

ROZDZIAŁ 4

Icon

ROZDZIAŁ 5

Icon

ROZDZIAŁ 6

Icon
Icon

Lojalni klienci nie tylko wrócą, nie tylko polecą Cię innym, ale ZMUSZĄ swoich przyjaciół do robienia interesów z Tobą.

Icon

PO TYM ROzDZIALE...

  • Będziesz miał* świadomość technik stosowanych przez największe marki świata.
  • Poznasz praktyczne przykłady działań okołosprzedażowych wpływających na lojalność klientów.
  • Dowiesz się, czym jest retencja klientów i jak ją obliczyć.

Budowanie silnej marki jest budowaniem przywiązania emocjonalnego z klientami oraz wyróżnianiem się na tle konkurencji. Każda marka, która osiąga sukces ma w sobie coś wyjątkowego.

Icon

Zadowolonego klienta często mylimy z lojalnym. Jednak samo zadowolenie z zakupów w danym sklepie nie daje pewności, że klient jest lojalny.

Kim jest lojalny klient – cykl życia klientów

Icon

PO TYM ROzDZIALE...

  • Dowiesz się, czym jest lojalność i jak ją budować, dzięki projektowaniu doświadczeń klientów.
  • Zobaczysz przykłady budowania potęgi wyjątkowości ogromnych, światowych marek.
  • Poznasz cykl życia klientów i jego 7 kluczowych momentów, które musisz przełożyć na swój biznes.
  • Dowiesz się, gdzie większość marek najczęściej popełnia błędy.

Większość powodów utraty klientów bierze się ze zbyt wysokich oczekiwań względem prawdziwych doświadczeń klientów. Kluczowe jest utrzymywanie doświadczeń minimum na tym poziomie, przez cały czas trwania podróży klienta.

  • Zyskasz świadomość tego, co najczęściej zawodzi oczekiwania Twoich klientów.
  • Dowiesz się, co zrobić z oczekiwaniami klientów i jak należy na nie odpowiadać.
  • Poznasz przykłady konkretnych sytuacji, które wpływają na to, że klient z Tobą nie zostaje, nie ma zaufania do Twojej marki, nie czuje się jej częścią i odchodzi do konkurencji.

Dobra obsługa klienta kosztuje mniej, niż zła obsługa klienta.

Icon

DLACZEGO TRACISZ KLIENTA?

Icon

PO TYM ROzDZIALE...

JAK KLIENCI PODEJMUJĄ DECYZJE?

IconIcon
  • Przekonasz się, jakie są rodzaje decyzji zakupowych klientów i jak wykorzystać tę wiedzę, aby budować pozycję swojej marki.
  • Poznasz wszystkie istotne czynniki wpływające na zachowania konsumentów oraz błędy poznawcze, które determinują decyzje zakupowe ludzi.
  • Zyskasz świadomość, jak wygląda proces zakupowy klienta.
  • Poznasz 5 propozycji na rozkochanie klientów w Twojej marce.

Nigdy więcej nie będziesz mieć przewagi produktowej ani cenowej. Można je łatwo powielić, ale nie da się skopiować silnej kultury obsługi klienta.

PO TYM ROzDZIALE...

Jako konsumenci, zaczynamy swoją drogę zakupową w Internecie od nawet kilku kanałów. Jednak to czy ostatecznie dany produkt kupimy, czy też nie, zależy w dużej mierze od naszych emocji. Dopiero później przechodzimy do racjonalnego rozważenia zakupu.

Image

Dlaczego w materiale o zatrzymywaniu klientów pojawia się temat segmentacji? Na pewno słyszał*ś, że trzeba segmentować klientów, wyciągać dane i je analizować. Jednak mało osób zastanawia się, po co dokładnie to robić i jak odpowiednio wykorzystać segmentację.

  • Dowiesz się, jakie są rodzaje i kryteria segmentacji klientów oraz po co to robić.
  • Na podstawie praktycznego ćwiczenia nauczysz się przeprowadzać segmentację swoich klientów i opracujesz wstępny plan zdobywania ich lojalności.
  • Poznasz case study firmy Arena, który podany został w Harvard Business Review i idealnie obrazuje potęgę segmentacji i jej odpowiedniego wykorzystania.

Jeśli dobrze rozegramy komunikację z najbardziej lojalnymi klientami, a później zaczniemy przechodzić do kolejnych, to marketing i sprzedaż zrobią się praktycznie same.

Skup się na lojalnym kliencie - segmentacja

Icon

PO TYM ROzDZIALE...

Icon

Wartości, pracownicy, onboarding, poczucie przynależności, AI, zwroty, decydujące momenty, dostępność, obietnice, błędy... czyli prawdziwa pigułka praktycznej wiedzy i know-how CX!

  • Poznaj 9 skutecznych sposobów na zatrzymanie klientów, wraz z konkretnymi, szeroko rozpisanymi przykładami marek, które odniosły imponujący sukces.
  • Wykonaj ćwiczenia, które pomogą Ci określi miejsce, w którym obecnie znajduje się twoja firma oraz strategię i jej cel.
  • Dowiedz się, jak zaplanować i budować grono lojalnych klientów oraz renomę Twojej marki.
Icon

To prosta, ale potężna zasada: zawsze dawaj ludziom więcej niż się spodziewają.

Jak zatrzymać klientów – konkretne przykłady

Icon

PO TYM ROzDZIALE...

ImageImageImage
TO COŚ DLA MNIE!

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

STALI KLIENCI SĄ SIŁĄ NAPĘDOWĄ TWOJEJ MARKI

DLACZEGO E-BOOK "JAK ZATRZYMAĆ KLIENTÓW"?

Pisząc tego e-booka nieustannie zastanawiałam się kim jesteś, jak wygląda Twoje życie, czego oczekujesz od biznesu i na jakim etapie obecnie się znajdujesz. Wizja tego, że piszę coś, co ma realną szansę, aby zmienić Twoje życie była dla mnie jednocześnie ekscytująca, co budząca głębokie poczucie odpowiedzialności.


Nie wiem, co trafia do Ciebie najbardziej: wizja pięknej przyszłości, twarde liczby i statystyki, czy może konkretne case study pokazujące, że można i jest to prostsze niż myślisz. Dlatego w moim e-booku znajdziesz wszystkie te elementy, aby były dla Ciebie ciekawe i przekonujące, kimkolwiek jesteś.

Stali klienci to prawdziwa moc, siła napędowa i żywa reklama Twojej marki. W moim działaniu i podejściu do projektowania pozytywnych doświadczeń klientów podstawą są autentyczność, szczerość i rzetelne badania. Dlaczego? Bo w moim prywatnym kręgosłupie moralnym nie ma miejsca na marketingowe manipulacje i gierki, którymi jesteśmy atakowani z każdej strony.


Wiem, jak wartościowy jest stworzony przeze mnie e-book i jak wiele może wnieść do Twojego biznesu oraz życia. Nie znoszę wciskania i nie będę tego robić. Zachęcam Cię do zastanowienia się nad tym, czy nie masz już dosyć chwiejności rynku, która sprawia, że zamiast spokojnie żyć pełnią życia, zamartwiasz się o jutro swojej firmy. To idealny czas na stałych klientów, zaufaj mi!

Jednak musisz wiedzieć jedno — nigdy 100% klientów nie staje się stałymi klientami.

Czy to dobrze? Oczywiście! Jak pokazują statystyki, wystarczy, aby 5-30% Twoich klientów zaczęło korzystać regularnie z Twoich usług lub towarów, abyś Ty zarabiał* do 95% więcej! TYLKO 5-30%!

Lojalni klienci nie tylko wrócą, nie tylko polecą Cię innym, ale ZMUSZĄ swoich przyjaciół dorobienia interesów z Tobą.

Chip Bell

Icon
Image

STABILNY BIZNES NIE MUSI BYĆ TYLKO SNEM

STALI KLIENCI SĄ SIŁĄ NAPĘDOWĄ TWOJEJ MARKI

W cenie dużej pizzy z dowozem albo kolejnej kiepskiej jakości koszulki, której nie potrzebujesz, możesz mieć e-book, który pomoże Ci:

Image

129 PLN

  • zbudować grono stałych klientów,
  • zarabiać nawet 95% więcej w swoim sklepie,
  • prowadzić stabilny, rentowny biznes,
  • odetchnąć z ulga o przyszłość Twojego sklepu!
Image
KUPUJĘ E-BOOK TERAZ!

Psssst! Teraz możesz poznać sekrety gigantów i nauczyć się prowadzić sprzedaż, jak Steve Jobs!

Satysfakcja lub gwarantowany zwrot pieniędzy. Jeśli e-book nie spełni Twoich oczekiwań, masz 60 dni na zgłoszenie i otrzymanie 100% zwrotu jego wartości. Nic nie tracisz!

Image
Dni
Godzin
Minut
Sekund
Image

UWAGA! PREMIEROWA PROMOCJA!

DOŁĄCZ TERAZ I KUP E-BOOK

W NAJNIŻSZEJ CENIE

Image

E-book, w którym znajdziesz gotowe instrukcje na zbudowanie swoich pierwszych, świadomych przewag konkurencyjnych i sprawienie, aby klienci zostawiali w Twoim sklepie więcej pieniędzy! Nie przegap najniższej ceny!

Image

faq

Czy dostanę fakturę po zakupie?

Tak, oczywiście! Wystarczy, że składając zamówienie podasz swój NIP, a faktura przyjdzie do Ciebie mailem.

W jakiej formie dostanę e-booka i jak długo będę miał* do niego dostęp?

E-book dostaniesz od razu po zakupie, a dostęp do niego dostaniesz na zawsze.

Czy dostanę wersję papierową?

E-book "Jak zatrzymać klientów? Stali klienci, jako siła napędowa Twojej marki" dostępny jest wyłącznie w wersji cyfrowej. Na ten moment nie planujemy wydania go w formie papierowej.

Do kiedy moge kupić e-book? Czy sprzedaż jest limitowana?

Planowo e-book będzie w stałej sprzedaży, jednak tylko do 24 września 2024 możesz kupić go w premierowej, najniższej w tym roku cenie oraz z dodatkowym szkoleniem. Taka okazja już się nie powtórzy!

Dla kogo ten e-book nie będzie odpowiedni?

E-book "Jak zatrzymasz klientów?" nie będzie odpowiedni przede wszystkim dla osób, które nie prowadzą sprzedaży internetowej, ale także dla przedsiębiorców, którym nie zależy na lojalnych, powracających klientach oraz takich, którzy nie chcą rozwijać swojego biznesu, zarabiać więcej, ani absolutnie niczego usprawniać i zmieniać.

Image
Image

CO KAŻDY PRZEDSIĘBIORCA POWINIEN WIEDZIEĆ O CX?

DAJ MI KILKA GODZIN, A POKAŻE CI SEKRET SKUTECZNEGO POZYSKIWANIA STAŁYCH KLIENTÓW

Przekonaj się, jak łatwo możesz zyskać lojalnych ambasadorów swojej marki

i zacząć zarabiać od 25 do 95% więcej!

ImageImageImage
CHCĘ GO MIEĆ!

Masz pytanie?

Napisz na: czesc@leartstudio.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone – Natalia Nietupska © 2024

„Korzystamy z plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego działania strony oraz po to, aby analizować ruch i prowadzić działania marketingowe. Korzystając ze strony z włączoną w przeglądarce internetowej obsługą plików cookies, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich zgodnie z polityką prywatności (18.03.2024).

Designed and created by magmacreative.pl

Image

STABILNY BIZNES NIE MUSI BYĆ TYLKO SNEM

STALI KLIENCI SĄ SIŁĄ NAPĘDOWĄ TWOJEJ MARKI

W cenie dużej pizzy z dowozem albo kolejnej kiepskiej jakości koszulki, której nie potrzebujesz, możesz mieć e-book, który pomoże Ci:

Image

89 PLN

129 PLN

  • zbudować grono stałych klientów,
  • zarabiać nawet 95% więcej w swoim sklepie,
  • prowadzić stabilny, rentowny biznes,
  • odetchnąć z ulga o przyszłość Twojego sklepu!
Image
KUPUJĘ TERAZ!

Psssst! Teraz możesz poznać sekrety gigantów i nauczyć się prowadzić sprzedaż, jak Steve Jobs!

Satysfakcja lub gwarantowany zwrot pieniędzy. Jeśli e-book nie spełni Twoich oczekiwań, masz 60 dni na zgłoszenie i otrzymanie 100% zwrotu jego wartości. Nic nie tracisz!

Image
Dni
Godzin
Minut
Sekund
ImageImage

UWAGA! TO JESZCZE NIE WSZYTKO!

DOŁĄCZ TERAZ I ZGARNIJ DODATKOWY BONUS

Image

Szkolenie, w którym znajdziesz gotowe instrukcje na zbudowanie swoich pierwszych, świadomych przewag konkurencyjnych i sprawienie, aby klienci zostawiali w twoim sklepie więcej pieniędzy! Dostępne tylko do końca ceny premierowej, nie przegap!

Image
OK, MUSZĘ JE MIEĆ!