Stali klienci, jako siła napędowa Twojej marki.
JAK ZATRZYMAĆ KLIENTÓW?
E-BOOK, KTÓRY POZWOLI CI ZARABIAĆ OD 25% DO 95% WIĘCEJ!
Satysfakcja lub gwarantowany zwrot pieniędzy. Jeśli e-book nie spełni Twoich oczekiwań, masz 60 dni na zgłoszenie i otrzymanie 100% zwrotu jego wartości. Nic nie tracisz!
Stali klienci, jako siła napędowa Twojej marki.
JAK ZATRZYMAĆ KLIENTÓW?
E-BOOK, KTÓRY POZWOLI CI ZARABIAĆ OD 25% DO 95% WIĘCEJ!
Satysfakcja lub gwarantowany zwrot pieniędzy. Jeśli e-book nie spełni Twoich oczekiwań, masz 60 dni na zgłoszenie i otrzymanie 100% zwrotu jego wartości. Nic nie tracisz!
Dlaczego potrzebujesz stałych klientów?
od 25% do 95%
wzrastają zarobki firmy, przy utrzymaniu tylko 5% klientów.
wydają średnio klienci powracający, w porównaniu do nowych.
61% więcej
więcej warci są powtarzający się klienci, niż przeciętni klienci.
aż 22 razy
upada w przeciągu 120 dni
od rozpoczęcia ich działania.
90%
e-sklepów
92% KONSUMENTÓW UFA REKOMENDACJOM
Wyniki badania Nielsen’s Global Trust in Advertising wskazują, że
od znajomych i rodziny bardziej niż reklamom. Lojalni klienci nie tylko wrócą i polecą Cię innym, oni ZMUSZĄ swoich przyjaciół do robienia interesów z Tobą.
ROZKRĘĆ SWOJĄ MARKĘ!
E-BOOK "JAK ZATRZYMAĆ KLIENTÓW" zdecydowanie nie jest dla ciebie, jeśli...
CZY TO PRODUKT DLA CIEBIE?
Twoi klienci regularnie wracają i zostawiają w Twoim sklepie coraz więcej pieniędzy? Naprawdę chciał*byś ponarzekać, ale zupełnie nie masz na co, bo biznes hula doskonale.
Masz TYLKO STAŁYCH KLIENTÓW
Nikt nie chce oddać zakupionych u Ciebie produktów, więc nawet nie pamiętasz, jak wygląda w Twojej firmie polityka wymian i zwrotów, to nie Twój problem!
ZWROTY I WYMIANY?
TO NIE U CIEBIE!
Żyjesz spokojnie, zawsze masz czas na kawę w ciszy i spacer po lesie, ponieważ Twoi klienci przebierają nogami, czekając na kolejne produkty, a Ty nie musisz już robić nic.
Nie nadążąsz z zapisywaniem i zbieraniem poleceń od swoich klientów! Google, Facebook i Twoja strona internetowa niemal wybuchają od ilości rekomendacji.
REKOMENDACJE I POZYTYWNE OPINIE TO TWOJA CODZIENNOŚĆ
TO KLIENCI BIEGAJĄ ZA TOBĄ, NIE TY ZA NIMI
Słyszysz, że ktoś nie potrafi utrzymać klientów, ciągle ma problemy ze zwrotami i swoim biznesem, bardzo mu współczujesz, ale tak naprawdę nie wiesz o czym mówi.
Inni mogą się od Ciebie uczyć, jak osiagać sukces w sprzedaży. Twój sklep jest wzorem do naśladowania, a Ty uchodzisz za przedsiębiorcę najwyższych lotów.
SWÓJ BIZNES MOŻESZ OPISAĆ JEDNYM SŁOWEM - SUKCES
JEDNORAZOWE TRANSAKCJE ZNASZ TYLKO Z OPOWIEŚCI
Natomiast jeśli żaden z tych przykładów nie dotyczy Ciebie, wiem, jak Ci pomóc! Koniecznie czytaj dalej i sprawdź...
POZYTYWNE OPINIE TO TWOJA CODZIENNOŚĆ
CAŁA PRAWDA O TYM, CO DZIAŁA NA TWOICH KLIENTÓW
35
INSPIRUJĄCYCH
PRZYKŁADÓW
Napełnij swój umysł nowymi pomysłami i motywacją do zmian na lepsze oraz rozwijania grona stałych klientów.
POZNAJ METODY, KTÓRE POMAGAJĄ PRZEDSIĘBIORCOM OSIĄGAĆ SUKCES SPRZEDAŻOWY
10
PRAKTYCZNYCH
ĆWICZEŃ
Wiedza działa tylko wtedy, kiedy jest stosowana w praktyce! Wykonaj ćwiczenia i od razu zacznij działać ze swoim CX.
6
NAPAKOWANYCH WIEDZĄ ROZDZIAŁÓW
CX to moja prawdziwa pasja, więc z największą przyjemnością aktualizuję, poszerzam i przekazuję swoją wiedzę innym.
+5
WARTOŚCIOWYCH
BONUSÓW
E-book to nie wszystko! Abyś jak najlepiej wykorzystał* zawartą w nim wiedzę w praktyce chcę podarować Ci dodatkowe BONUSY, m.in.:
84
STRONY PSYCHOLOGICZNO-BIZNESOWEGO PODEJŚCIA
W tym e-booku opowiadam historie oraz przyczatam przykłady biznesów, które osiagnęły światowy sukces i wyżyny sprzedaży.
+
LISTA 7 REKOMENDACJI DO DALSZEGO ROZWOJU
+
SZABLON
"CUSTOMER JOURNEY"
RAPORT Z BADANIA "POST-PURCHASE EXPERIENCE 2024 W E-COMMERCE
+
+
MINI E-BOOKI OD SPECJALISTÓW W ZAKRESIE E-COMMERCE
Poznaj listę polecanych przeze mnie książek i narzędzi, które pomogą Ci jeszcze bardziej wgryźć się w temat.
Odbierz raport z największego w Polsce badania posprzedażowych doświadczeń klientów e-commerce.
Poznaj etapy standardowej ścieżki klienta, zadaj sobie odpowiednie pytania i uzupełnij szablon, aby świadomie kierować odbiorcami od kontaktu do sprzedaży.
"Dlaczego niektórzy klienci kupują szybko, a inni potrzebują czasu? Style zachowania a preferencje zakupowe." Aneta Jaworska
"Skuteczna strategia biznesowa dla e-commerce." Rafał Piasecki
DOŁĄCZ DO TYSIĘCY PRZEDSIĘBIORCÓW
ZOBACZ OPINIE O E-BOOKU
których biznesy rozwijają się dzięki stałym klientom!
PATRONI MEDIALNI
Możesz mieć, co chcesz, jeśli pomożesz innym ludziom osiągnąć to, czego oni chcą.
Zig Ziglar
DLA KOGO E-BOOK
BĘDZIE IDEALNYM ROZWIĄZANIEM?
E-COMMERCE
Dla
SKORZYSTAJ Z DOŚWIADCZENIA I WIEDZY SPECJALISTÓW
Dla
BIZNESÓW ONLINE
które dążą do stabilności na rynku, zwiększania zysków i obniżania kosztów, a przy tym chcą stale rozwijać swoje produkty i usługi, by dostarczać najwyższą jakość swoim klientom.
USŁUGODAWCÓW
sklepów stacjonarnych
którzy dopiero wchodzą na rynek oraz tych, którzy są na nim już od jakiegoś czasu oraz marzą o tym, aby podnieść ilość stałych klientów do 30% i nareszcie cieszyć się biznesem opartym na solidnych fundamentach.
Dla
Dla
które sprzedają zarówno produkty fizyczne, jak i usługi oraz chcą czerpać wiedzę na temat marketingu i sprzedaży od czołowych światowych marek, takich jak Apple, Tesla, Starburcks, Sephora, InPost, Amazon, Uber, czy Allegro.
które chcą podnieść ilość stałych klientów i ambasadarów ich marki, przyprowadzających ze sobą kolejnych klientów.
DLA KOGO
E-BOOK BĘDZIE IDEALNYM ROZWIĄZANIEM?
CZY WIESZ, NA CZYM ZBUDOWAŁY SWÓJ FENOMEN TESLA, SEPHORA I Starbucks?
poznaj sekretne praktyki gigantów
I z łatwością WYKORZYSTAJ JE W SWOJEJ MARCE!
ODKRYJ SPRAWDZONE SPOSOBY
ZACZNIJ SPRZEDAWAĆ
NA 100%
I ROZWIŃ SWÓJ BIZNES,
JAK ELON MUSK
WYKORZYSTAJ POTENCJAŁ UKRYTEGO ZYSKU
Uczę przedsiębiorców na temat doświadczeń klientów, marketingu,
sprzedaży i komunikacji, aby ich biznesy przynosiły rzesze stałych klientów.
AUDYTY I NOWE ROZWIĄZANIA CX
Na co dzień robię, tworzę i wdrażam
SPRAWDŹ
5 FAKTÓW
O MNIE
POZNAJMY SIĘ LEPIEJ!
Zaufało mi już ponad 50 marek, którym pomagam w rozwoju.
Gdybym w 2 najprostszych słowach miała określić kim jestem, odpowiedziałabym, że
testerką sklepów
Jestem doktorantką Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie i prowadzę badania
post purchase
Współtworzę podcast
na polskim rynku e-commerce.
w którym rozgryzamy doświadczenia zakupowe klientów.
CX w formie
PSSST! MAM COŚ JESZCZE...
MUSISZ WIEDZIEĆ O MNIE JESZCZE JEDNO
Wspominałam już, że kocham CX i jest on moją życiową pasją? Pewnie tak, ale chciałabym podkreślić to po raz kolejny, ponieważ nie są to tylko puste słowa.
Moja pasja przekłada się na to, że w czasopismach i portalach branżowych oraz okołobranżowych dość regularnie pojawiają się moje publikacje, w których z przyjemnością opowiadam o tym, jak budować trwałe relacje z klientami, sprawiać, aby zostawiali w naszym sklepie więcej oraz o wszelkich innych tajemnicach Customer Experience.
CO ZNAJDZIESZ
W ŚRODKU E-BOOKA?
Dlaczego potrzebujesz stałych klientów?
Stali klienci są siłą napędową sukcesu biznesu, ponieważ ich lojalność zmniejsza koszty pozyskania nowych klientów i zwiększa zyski.
ROZDZIAŁ 1
ROZDZIAŁ 2
ROZDZIAŁ 3
ROZDZIAŁ 4
ROZDZIAŁ 5
ROZDZIAŁ 6
Lojalni klienci nie tylko wrócą, nie tylko polecą Cię innym, ale ZMUSZĄ swoich przyjaciół do robienia interesów z Tobą.
PO TYM ROzDZIALE...
Budowanie silnej marki jest budowaniem przywiązania emocjonalnego z klientami oraz wyróżnianiem się na tle konkurencji. Każda marka, która osiąga sukces ma w sobie coś wyjątkowego.
Zadowolonego klienta często mylimy z lojalnym. Jednak samo zadowolenie z zakupów w danym sklepie nie daje pewności, że klient jest lojalny.
Kim jest lojalny klient – cykl życia klientów
PO TYM ROzDZIALE...
Większość powodów utraty klientów bierze się ze zbyt wysokich oczekiwań względem prawdziwych doświadczeń klientów. Kluczowe jest utrzymywanie doświadczeń minimum na tym poziomie, przez cały czas trwania podróży klienta.
Dobra obsługa klienta kosztuje mniej, niż zła obsługa klienta.
DLACZEGO TRACISZ KLIENTA?
PO TYM ROzDZIALE...
JAK KLIENCI PODEJMUJĄ DECYZJE?
Nigdy więcej nie będziesz mieć przewagi produktowej ani cenowej. Można je łatwo powielić, ale nie da się skopiować silnej kultury obsługi klienta.
PO TYM ROzDZIALE...
Jako konsumenci, zaczynamy swoją drogę zakupową w Internecie od nawet kilku kanałów. Jednak to czy ostatecznie dany produkt kupimy, czy też nie, zależy w dużej mierze od naszych emocji. Dopiero później przechodzimy do racjonalnego rozważenia zakupu.
Dlaczego w materiale o zatrzymywaniu klientów pojawia się temat segmentacji? Na pewno słyszał*ś, że trzeba segmentować klientów, wyciągać dane i je analizować. Jednak mało osób zastanawia się, po co dokładnie to robić i jak odpowiednio wykorzystać segmentację.
Jeśli dobrze rozegramy komunikację z najbardziej lojalnymi klientami, a później zaczniemy przechodzić do kolejnych, to marketing i sprzedaż zrobią się praktycznie same.
Skup się na lojalnym kliencie - segmentacja
PO TYM ROzDZIALE...
Wartości, pracownicy, onboarding, poczucie przynależności, AI, zwroty, decydujące momenty, dostępność, obietnice, błędy... czyli prawdziwa pigułka praktycznej wiedzy i know-how CX!
To prosta, ale potężna zasada: zawsze dawaj ludziom więcej niż się spodziewają.
Jak zatrzymać klientów – konkretne przykłady
PO TYM ROzDZIALE...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
STALI KLIENCI SĄ SIŁĄ NAPĘDOWĄ TWOJEJ MARKI
DLACZEGO E-BOOK "JAK ZATRZYMAĆ KLIENTÓW"?
Pisząc tego e-booka nieustannie zastanawiałam się kim jesteś, jak wygląda Twoje życie, czego oczekujesz od biznesu i na jakim etapie obecnie się znajdujesz. Wizja tego, że piszę coś, co ma realną szansę, aby zmienić Twoje życie była dla mnie jednocześnie ekscytująca, co budząca głębokie poczucie odpowiedzialności.
Nie wiem, co trafia do Ciebie najbardziej: wizja pięknej przyszłości, twarde liczby i statystyki, czy może konkretne case study pokazujące, że można i jest to prostsze niż myślisz. Dlatego w moim e-booku znajdziesz wszystkie te elementy, aby były dla Ciebie ciekawe i przekonujące, kimkolwiek jesteś.
Stali klienci to prawdziwa moc, siła napędowa i żywa reklama Twojej marki. W moim działaniu i podejściu do projektowania pozytywnych doświadczeń klientów podstawą są autentyczność, szczerość i rzetelne badania. Dlaczego? Bo w moim prywatnym kręgosłupie moralnym nie ma miejsca na marketingowe manipulacje i gierki, którymi jesteśmy atakowani z każdej strony.
Wiem, jak wartościowy jest stworzony przeze mnie e-book i jak wiele może wnieść do Twojego biznesu oraz życia. Nie znoszę wciskania i nie będę tego robić. Zachęcam Cię do zastanowienia się nad tym, czy nie masz już dosyć chwiejności rynku, która sprawia, że zamiast spokojnie żyć pełnią życia, zamartwiasz się o jutro swojej firmy. To idealny czas na stałych klientów, zaufaj mi!
Jednak musisz wiedzieć jedno — nigdy 100% klientów nie staje się stałymi klientami.
Czy to dobrze? Oczywiście! Jak pokazują statystyki, wystarczy, aby 5-30% Twoich klientów zaczęło korzystać regularnie z Twoich usług lub towarów, abyś Ty zarabiał* do 95% więcej! TYLKO 5-30%!
Lojalni klienci nie tylko wrócą, nie tylko polecą Cię innym, ale ZMUSZĄ swoich przyjaciół dorobienia interesów z Tobą.
Chip Bell
STABILNY BIZNES NIE MUSI BYĆ TYLKO SNEM
STALI KLIENCI SĄ SIŁĄ NAPĘDOWĄ TWOJEJ MARKI
W cenie dużej pizzy z dowozem albo kolejnej kiepskiej jakości koszulki, której nie potrzebujesz, możesz mieć e-book, który pomoże Ci:
129 PLN
Psssst! Teraz możesz poznać sekrety gigantów i nauczyć się prowadzić sprzedaż, jak Steve Jobs!
Satysfakcja lub gwarantowany zwrot pieniędzy. Jeśli e-book nie spełni Twoich oczekiwań, masz 60 dni na zgłoszenie i otrzymanie 100% zwrotu jego wartości. Nic nie tracisz!
UWAGA! PREMIEROWA PROMOCJA!
DOŁĄCZ TERAZ I KUP E-BOOK
W NAJNIŻSZEJ CENIE
E-book, w którym znajdziesz gotowe instrukcje na zbudowanie swoich pierwszych, świadomych przewag konkurencyjnych i sprawienie, aby klienci zostawiali w Twoim sklepie więcej pieniędzy! Nie przegap najniższej ceny!
faq
Tak, oczywiście! Wystarczy, że składając zamówienie podasz swój NIP, a faktura przyjdzie do Ciebie mailem.
E-book dostaniesz od razu po zakupie, a dostęp do niego dostaniesz na zawsze.
E-book "Jak zatrzymać klientów? Stali klienci, jako siła napędowa Twojej marki" dostępny jest wyłącznie w wersji cyfrowej. Na ten moment nie planujemy wydania go w formie papierowej.
Planowo e-book będzie w stałej sprzedaży, jednak tylko do 24 września 2024 możesz kupić go w premierowej, najniższej w tym roku cenie oraz z dodatkowym szkoleniem. Taka okazja już się nie powtórzy!
E-book "Jak zatrzymasz klientów?" nie będzie odpowiedni przede wszystkim dla osób, które nie prowadzą sprzedaży internetowej, ale także dla przedsiębiorców, którym nie zależy na lojalnych, powracających klientach oraz takich, którzy nie chcą rozwijać swojego biznesu, zarabiać więcej, ani absolutnie niczego usprawniać i zmieniać.
CO KAŻDY PRZEDSIĘBIORCA POWINIEN WIEDZIEĆ O CX?
DAJ MI KILKA GODZIN, A POKAŻE CI SEKRET SKUTECZNEGO POZYSKIWANIA STAŁYCH KLIENTÓW
Przekonaj się, jak łatwo możesz zyskać lojalnych ambasadorów swojej marki
i zacząć zarabiać od 25 do 95% więcej!
Masz pytanie?
Napisz na: czesc@leartstudio.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone – Natalia Nietupska © 2024
„Korzystamy z plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego działania strony oraz po to, aby analizować ruch i prowadzić działania marketingowe. Korzystając ze strony z włączoną w przeglądarce internetowej obsługą plików cookies, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich zgodnie z polityką prywatności (18.03.2024).
Designed and created by magmacreative.pl
STABILNY BIZNES NIE MUSI BYĆ TYLKO SNEM
STALI KLIENCI SĄ SIŁĄ NAPĘDOWĄ TWOJEJ MARKI
W cenie dużej pizzy z dowozem albo kolejnej kiepskiej jakości koszulki, której nie potrzebujesz, możesz mieć e-book, który pomoże Ci:
89 PLN
129 PLN
Psssst! Teraz możesz poznać sekrety gigantów i nauczyć się prowadzić sprzedaż, jak Steve Jobs!
Satysfakcja lub gwarantowany zwrot pieniędzy. Jeśli e-book nie spełni Twoich oczekiwań, masz 60 dni na zgłoszenie i otrzymanie 100% zwrotu jego wartości. Nic nie tracisz!
UWAGA! TO JESZCZE NIE WSZYTKO!
DOŁĄCZ TERAZ I ZGARNIJ DODATKOWY BONUS
Szkolenie, w którym znajdziesz gotowe instrukcje na zbudowanie swoich pierwszych, świadomych przewag konkurencyjnych i sprawienie, aby klienci zostawiali w twoim sklepie więcej pieniędzy! Dostępne tylko do końca ceny premierowej, nie przegap!