przewiń

E-Book

Cykliczne szkolenie z zakresu doświadczeń klientów

sample-product-1sample-product-1

E-Book

Cykliczne szkolenie z zakresu doświadczeń klientów

W marketingu działam od 8 lat. Ukończyłam kierunek Zarządzanie i marketing na Uniwersytecie Gdańskim, a swoją zawodową drogę zaczynałam od organizacji wydarzeń artystycznych. Pracowałam dla największych festiwali muzycznych.

Cena 250

Kategoria:

Opis

Dowiedz się więcej o szkoleniu

W marketingu działam od 8 lat. Ukończyłam kierunek Zarządzanie i marketing na Uniwersytecie Gdańskim, a swoją zawodową drogę zaczynałam od organizacji wydarzeń artystycznych. Pracowałam dla największych festiwali muzycznych (Opener, Off Festiwal) oraz wyjątkowych artystów. Swoim doświadczeniem wspierałam konferencję Ecommerce Event oraz Galę Interaktywną.

Od event marketingu przeszłam do wsparcia strategicznego. Pod marką Leart studio pomagam przedsiębiorcom budować skuteczny i spójny wizerunek zarówno na poziomie strony internetowej, kampanii marketingowej, jak również w działaniach w social mediach.

Teraz jednak moje serce najmocniej bije dla CX-u w sklepach online. Właśnie rozpoczęłam doktorat z Post-Purchase Experience na Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Zebrałam też cudowną drużynę fachowców, z którymi wspólnie rozgryzam tajemnice doświadczeń klientów.

  1. Otrzymasz pełny dostęp do raportu na temat obsługi posprzedażowej w polskim e-commerce. A do tego checklistę, dzięki której podkręcisz CX w swoim sklepie online.
  2. Logo Twojej marki znajdzie się w raporcie – dotrzesz do miliona osób i znajdziesz się obok  takich gigantów jak Samsung, Orange, czy Loreal.
  3. Zdobędziesz certyfikat we współpracy z Wyższą Szkołą Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie – do wrzucenia na social media lub na swoją stronę. Masz od razu +100 do wizerunku :)

Jak to wygląda

Jak wygląda szkolenie?

Ale ja mówię o nim w przystępny sposób. Na luzie i bez spiny. Współpracę opieram na obustronnym zaufaniu. Nie zakładam, że mam monopol na wiedzę, a moje pomysły są jedynie słuszne. Bo CX to nie zasady wyryte w kamieniu. Badam, wprowadzam zmiany i wyciągam wnioski. I razem z klientem dochodzę do skutecznych rozwiązań.

Opinie

Co mówią klienci