przewiń

Audyt

Audyt Customer Experience

baza-wiedzy-wpis-6baza-wiedzy-wpis-6

Audyt

Audyt Customer Experience

Zobacz jak możesz zwiększyć wartość koszyka lub ilość konwersji średnio 40%

Inaczej audyt zachowań klienta. Podczas przygotowania audytu pokaże Ci jak zwiększyć satysfakcje klienta, uprościć i zoptymalizować proces decyzyjny oraz jak usprawnić funkcje sklepu, co wpłynie na wykorzystanie potencjału ukrytych zysków.

Zapraszam na bezpłatną konsultacje, gdzie przeanalizujemy Twoje potrzeby

Cena

Kategoria:

Opis

CZYM W PRAKTYCE JEST AUDYT CX I KIEDY WARTO GO ZROBIĆ?

Nasz audyt polega na analizie procesu zakupowego w Twoim sklepie, z uwzględnieniem wszystkich newralgicznych i, z punktu widzenia klienta, najbardziej znaczących momentów. Taka analiza pozwoli wychwycić i poprawić błędy, usprawnić procesy, wyeksponować i jeszcze lepiej wykorzystać dobre działania, poprawić doświadczenia klientów i zatrzymać ich z Tobą na dłużej, dzięki czemu Twoje zyski wzrosną.

Audyt CX wraz z dostarczanymi przez nas rozwiązaniami pomoże Ci, jeśli:

  1. Twoje wskaźniki konwersji regularnie spadają
  2. Jesteś po wprowadzeniu dużych zmian w sklepie i chcesz przetestować ich działanie oraz poprawić skuteczność
  3. Przygotowujesz się do ważnej kampanii marketingowej i zależy Ci, żeby maksymalnie wycisnąć każdą zainwestowaną złotówkę
  4. Otrzymujesz negatywne opinie od klientów i nie do końca wiesz, co z nimi zrobić
  5. Zauważasz, że klienci traktują zakupy w Twoim sklepie i nie wracają, a Ty cały czas wydajesz ogromne kwoty na pozyskanie kolejnych, bo trudno Ci zdobyć stałych kupujących

CZYM W PRAKTYCE JEST AUDYT CX I KIEDY WARTO GO ZROBIĆ?

Nasz audyt polega na analizie procesu zakupowego w Twoim sklepie, z uwzględnieniem wszystkich newralgicznych i, z punktu widzenia klienta, najbardziej znaczących momentów. Taka analiza pozwoli wychwycić i poprawić błędy, usprawnić procesy, wyeksponować i jeszcze lepiej wykorzystać dobre działania, poprawić doświadczenia klientów i zatrzymać ich z Tobą na dłużej, dzięki czemu Twoje zyski wzrosną.

Audyt CX wraz z dostarczanymi przez nas rozwiązaniami pomoże Ci, jeśli:

  1. Twoje wskaźniki konwersji regularnie spadają
  2. Jesteś po wprowadzeniu dużych zmian w sklepie i chcesz przetestować ich działanie oraz poprawić skuteczność
  3. Przygotowujesz się do ważnej kampanii marketingowej i zależy Ci, żeby maksymalnie wycisnąć każdą zainwestowaną złotówkę
  4. Otrzymujesz negatywne opinie od klientów i nie do końca wiesz, co z nimi zrobić
  5. Zauważasz, że klienci traktują zakupy w Twoim sklepie i nie wracają, a Ty cały czas wydajesz ogromne kwoty na pozyskanie kolejnych, bo trudno Ci zdobyć stałych kupujących

CZYM W PRAKTYCE JEST AUDYT CX I KIEDY WARTO GO ZROBIĆ?

Nasz audyt polega na analizie procesu zakupowego w Twoim sklepie, z uwzględnieniem wszystkich newralgicznych i, z punktu widzenia klienta, najbardziej znaczących momentów. Taka analiza pozwoli wychwycić i poprawić błędy, usprawnić procesy, wyeksponować i jeszcze lepiej wykorzystać dobre działania, poprawić doświadczenia klientów i zatrzymać ich z Tobą na dłużej, dzięki czemu Twoje zyski wzrosną.

Audyt CX wraz z dostarczanymi przez nas rozwiązaniami pomoże Ci, jeśli:

  1. Twoje wskaźniki konwersji regularnie spadają
  2. Jesteś po wprowadzeniu dużych zmian w sklepie i chcesz przetestować ich działanie oraz poprawić skuteczność
  3. Przygotowujesz się do ważnej kampanii marketingowej i zależy Ci, żeby maksymalnie wycisnąć każdą zainwestowaną złotówkę
  4. Otrzymujesz negatywne opinie od klientów i nie do końca wiesz, co z nimi zrobić
  5. Zauważasz, że klienci traktują zakupy w Twoim sklepie i nie wracają, a Ty cały czas wydajesz ogromne kwoty na pozyskanie kolejnych, bo trudno Ci zdobyć stałych kupujących

CZYM W PRAKTYCE JEST AUDYT CX I KIEDY WARTO GO ZROBIĆ?

Nasz audyt polega na analizie procesu zakupowego w Twoim sklepie, z uwzględnieniem wszystkich newralgicznych i, z punktu widzenia klienta, najbardziej znaczących momentów. Taka analiza pozwoli wychwycić i poprawić błędy, usprawnić procesy, wyeksponować i jeszcze lepiej wykorzystać dobre działania, poprawić doświadczenia klientów i zatrzymać ich z Tobą na dłużej, dzięki czemu Twoje zyski wzrosną.

Audyt CX wraz z dostarczanymi przez nas rozwiązaniami pomoże Ci, jeśli:

  1. Twoje wskaźniki konwersji regularnie spadają
  2. Jesteś po wprowadzeniu dużych zmian w sklepie i chcesz przetestować ich działanie oraz poprawić skuteczność
  3. Przygotowujesz się do ważnej kampanii marketingowej i zależy Ci, żeby maksymalnie wycisnąć każdą zainwestowaną złotówkę
  4. Otrzymujesz negatywne opinie od klientów i nie do końca wiesz, co z nimi zrobić
  5. Zauważasz, że klienci traktują zakupy w Twoim sklepie i nie wracają, a Ty cały czas wydajesz ogromne kwoty na pozyskanie kolejnych, bo trudno Ci zdobyć stałych kupujących

CZYM W PRAKTYCE JEST AUDYT CX I KIEDY WARTO GO ZROBIĆ?

Nasz audyt polega na analizie procesu zakupowego w Twoim sklepie, z uwzględnieniem wszystkich newralgicznych i, z punktu widzenia klienta, najbardziej znaczących momentów. Taka analiza pozwoli wychwycić i poprawić błędy, usprawnić procesy, wyeksponować i jeszcze lepiej wykorzystać dobre działania, poprawić doświadczenia klientów i zatrzymać ich z Tobą na dłużej, dzięki czemu Twoje zyski wzrosną.

Audyt CX wraz z dostarczanymi przez nas rozwiązaniami pomoże Ci, jeśli:

  1. Twoje wskaźniki konwersji regularnie spadają
  2. Jesteś po wprowadzeniu dużych zmian w sklepie i chcesz przetestować ich działanie oraz poprawić skuteczność
  3. Przygotowujesz się do ważnej kampanii marketingowej i zależy Ci, żeby maksymalnie wycisnąć każdą zainwestowaną złotówkę
  4. Otrzymujesz negatywne opinie od klientów i nie do końca wiesz, co z nimi zrobić
  5. Zauważasz, że klienci traktują zakupy w Twoim sklepie i nie wracają, a Ty cały czas wydajesz ogromne kwoty na pozyskanie kolejnych, bo trudno Ci zdobyć stałych kupujących

DLACZEGO CUSTOMER EXPERIENCE?

  1. Wzrost przychodów aż od 25% do nawet 95% (już przy utrzymaniu tylko 5% stałych klientów).
  2. 5 krotną oszczędność na utrzymaniu stałych klientów względem wydatków na poszukiwanie wciąż nowych, jednorazowych kupujących.
  3. Optymalizację czasu i zasobów – poukładane procesy oznaczają łatwiejsze i przyjemniejsze zakupy dla klienta oraz prostszą i szybszą obsługę zamówień dla Ciebie i Twoich pracowników.
  4. Narzędzia do mierzenia skuteczności działań, żeby kontrolować skuteczność lub eliminować ewentualne błędu.

Opinie

Co mówią klienci