Audyt
Audyt Customer Experience
Audyt
Audyt Customer Experience
Zobacz jak możesz zwiększyć wartość koszyka lub ilość konwersji średnio 40%
Inaczej audyt zachowań klienta. Podczas przygotowania audytu pokaże Ci jak zwiększyć satysfakcje klienta, uprościć i zoptymalizować proces decyzyjny oraz jak usprawnić funkcje sklepu, co wpłynie na wykorzystanie potencjału ukrytych zysków.
Zapraszam na bezpłatną konsultacje, gdzie przeanalizujemy Twoje potrzeby
Cena zł
Opis
CZYM W PRAKTYCE JEST AUDYT CX I KIEDY WARTO GO ZROBIĆ?
Nasz audyt polega na analizie procesu zakupowego w Twoim sklepie, z uwzględnieniem wszystkich newralgicznych i, z punktu widzenia klienta, najbardziej znaczących momentów. Taka analiza pozwoli wychwycić i poprawić błędy, usprawnić procesy, wyeksponować i jeszcze lepiej wykorzystać dobre działania, poprawić doświadczenia klientów i zatrzymać ich z Tobą na dłużej, dzięki czemu Twoje zyski wzrosną.
Audyt CX wraz z dostarczanymi przez nas rozwiązaniami pomoże Ci, jeśli:
- Twoje wskaźniki konwersji regularnie spadają
- Jesteś po wprowadzeniu dużych zmian w sklepie i chcesz przetestować ich działanie oraz poprawić skuteczność
- Przygotowujesz się do ważnej kampanii marketingowej i zależy Ci, żeby maksymalnie wycisnąć każdą zainwestowaną złotówkę
- Otrzymujesz negatywne opinie od klientów i nie do końca wiesz, co z nimi zrobić
- Zauważasz, że klienci traktują zakupy w Twoim sklepie i nie wracają, a Ty cały czas wydajesz ogromne kwoty na pozyskanie kolejnych, bo trudno Ci zdobyć stałych kupujących
CZYM W PRAKTYCE JEST AUDYT CX I KIEDY WARTO GO ZROBIĆ?
Nasz audyt polega na analizie procesu zakupowego w Twoim sklepie, z uwzględnieniem wszystkich newralgicznych i, z punktu widzenia klienta, najbardziej znaczących momentów. Taka analiza pozwoli wychwycić i poprawić błędy, usprawnić procesy, wyeksponować i jeszcze lepiej wykorzystać dobre działania, poprawić doświadczenia klientów i zatrzymać ich z Tobą na dłużej, dzięki czemu Twoje zyski wzrosną.
Audyt CX wraz z dostarczanymi przez nas rozwiązaniami pomoże Ci, jeśli:
- Twoje wskaźniki konwersji regularnie spadają
- Jesteś po wprowadzeniu dużych zmian w sklepie i chcesz przetestować ich działanie oraz poprawić skuteczność
- Przygotowujesz się do ważnej kampanii marketingowej i zależy Ci, żeby maksymalnie wycisnąć każdą zainwestowaną złotówkę
- Otrzymujesz negatywne opinie od klientów i nie do końca wiesz, co z nimi zrobić
- Zauważasz, że klienci traktują zakupy w Twoim sklepie i nie wracają, a Ty cały czas wydajesz ogromne kwoty na pozyskanie kolejnych, bo trudno Ci zdobyć stałych kupujących
CZYM W PRAKTYCE JEST AUDYT CX I KIEDY WARTO GO ZROBIĆ?
Nasz audyt polega na analizie procesu zakupowego w Twoim sklepie, z uwzględnieniem wszystkich newralgicznych i, z punktu widzenia klienta, najbardziej znaczących momentów. Taka analiza pozwoli wychwycić i poprawić błędy, usprawnić procesy, wyeksponować i jeszcze lepiej wykorzystać dobre działania, poprawić doświadczenia klientów i zatrzymać ich z Tobą na dłużej, dzięki czemu Twoje zyski wzrosną.
Audyt CX wraz z dostarczanymi przez nas rozwiązaniami pomoże Ci, jeśli:
- Twoje wskaźniki konwersji regularnie spadają
- Jesteś po wprowadzeniu dużych zmian w sklepie i chcesz przetestować ich działanie oraz poprawić skuteczność
- Przygotowujesz się do ważnej kampanii marketingowej i zależy Ci, żeby maksymalnie wycisnąć każdą zainwestowaną złotówkę
- Otrzymujesz negatywne opinie od klientów i nie do końca wiesz, co z nimi zrobić
- Zauważasz, że klienci traktują zakupy w Twoim sklepie i nie wracają, a Ty cały czas wydajesz ogromne kwoty na pozyskanie kolejnych, bo trudno Ci zdobyć stałych kupujących
CZYM W PRAKTYCE JEST AUDYT CX I KIEDY WARTO GO ZROBIĆ?
Nasz audyt polega na analizie procesu zakupowego w Twoim sklepie, z uwzględnieniem wszystkich newralgicznych i, z punktu widzenia klienta, najbardziej znaczących momentów. Taka analiza pozwoli wychwycić i poprawić błędy, usprawnić procesy, wyeksponować i jeszcze lepiej wykorzystać dobre działania, poprawić doświadczenia klientów i zatrzymać ich z Tobą na dłużej, dzięki czemu Twoje zyski wzrosną.
Audyt CX wraz z dostarczanymi przez nas rozwiązaniami pomoże Ci, jeśli:
- Twoje wskaźniki konwersji regularnie spadają
- Jesteś po wprowadzeniu dużych zmian w sklepie i chcesz przetestować ich działanie oraz poprawić skuteczność
- Przygotowujesz się do ważnej kampanii marketingowej i zależy Ci, żeby maksymalnie wycisnąć każdą zainwestowaną złotówkę
- Otrzymujesz negatywne opinie od klientów i nie do końca wiesz, co z nimi zrobić
- Zauważasz, że klienci traktują zakupy w Twoim sklepie i nie wracają, a Ty cały czas wydajesz ogromne kwoty na pozyskanie kolejnych, bo trudno Ci zdobyć stałych kupujących
CZYM W PRAKTYCE JEST AUDYT CX I KIEDY WARTO GO ZROBIĆ?
Nasz audyt polega na analizie procesu zakupowego w Twoim sklepie, z uwzględnieniem wszystkich newralgicznych i, z punktu widzenia klienta, najbardziej znaczących momentów. Taka analiza pozwoli wychwycić i poprawić błędy, usprawnić procesy, wyeksponować i jeszcze lepiej wykorzystać dobre działania, poprawić doświadczenia klientów i zatrzymać ich z Tobą na dłużej, dzięki czemu Twoje zyski wzrosną.
Audyt CX wraz z dostarczanymi przez nas rozwiązaniami pomoże Ci, jeśli:
- Twoje wskaźniki konwersji regularnie spadają
- Jesteś po wprowadzeniu dużych zmian w sklepie i chcesz przetestować ich działanie oraz poprawić skuteczność
- Przygotowujesz się do ważnej kampanii marketingowej i zależy Ci, żeby maksymalnie wycisnąć każdą zainwestowaną złotówkę
- Otrzymujesz negatywne opinie od klientów i nie do końca wiesz, co z nimi zrobić
- Zauważasz, że klienci traktują zakupy w Twoim sklepie i nie wracają, a Ty cały czas wydajesz ogromne kwoty na pozyskanie kolejnych, bo trudno Ci zdobyć stałych kupujących
DLACZEGO CUSTOMER EXPERIENCE?
- Wzrost przychodów aż od 25% do nawet 95% (już przy utrzymaniu tylko 5% stałych klientów).
- 5 krotną oszczędność na utrzymaniu stałych klientów względem wydatków na poszukiwanie wciąż nowych, jednorazowych kupujących.
- Optymalizację czasu i zasobów – poukładane procesy oznaczają łatwiejsze i przyjemniejsze zakupy dla klienta oraz prostszą i szybszą obsługę zamówień dla Ciebie i Twoich pracowników.
- Narzędzia do mierzenia skuteczności działań, żeby kontrolować skuteczność lub eliminować ewentualne błędu.
Opinie
Co mówią klienci
Polecam Natalię! Współpracowałyśmy razem przy organizacji Konferencji Online Pierwszy Produkt Online. Natalia byłą odpowiedzialna za project managing, komunikację z prelegentami, sponsorami, patronami medialnymi oraz uczestnikami. Od razu wczuła się w wartości i styl komunikacji mojej marki, która opiera się na wsparciu, relacjach oraz zaufaniu. Jestem bardzo zadowolona! Natalia zdjęła mi dużo obowiązków, ale przede wszystkim też presji z moich ramion. Na konferencji było 37 prelegentów, 8 patronów, 4 sponsorów oraz 700 uczestniczek i uczestników, dlatego koordynowanie tego wydarzenia to był nie lada wyczyn. W trakcie organizacji konferencji wydarzyło się kilka niefortunnych (niezależnych od nas) sytuacji i za każdym razem Natalia podchodziła do każdego z takich wyzwań z optymizmem, który podnosił wszystkich na duchu i sprawił, że organizacja tego wydarzenia była przyjemnością. Dziękuję Ci Natalia za współpracę i wierzę, że przy następnej edycji konferencji znów nasze drogi się skrzyżują <3
Ola Gościniak
Natalia była moim sumieniem, kalendarzem i planerem w jednym. Wzięła na siebie organizację całej codziennej pracy mojej agencji i poradziła sobie z tym doskonale. Mogłem spać spokojnie, kiedy zarządzała projektami, organizowała szkolenia i pilnowała zobowiązań dla klientów. Czasem też krzyczała na mnie, ale to tylko wtedy, kiedy nie trzymałem się terminów.
Za to najbardziej jestem wdzięczny.
Jakub Biel
Założycielka LeArt STUDIO, Natalia świetnie porusza się w świecie marketingu i proponuje nowoczesne, kreatywne i przemyślane rozwiązania. Jest zorganizowana, dokładna, rzetelna i wszystko ma zapisane:-). Sama proponuje rozwiązania a ewentualne problemy w projektach prostuje aż do szczęśliwego końca. Potrafi załatwić każdą sprawę. Pilnuje terminów i jest bardzo komunikatywna. Taka współpraca to przyjemność.
Joanna Brzoskowska-Czerepiuk
Prowadzę młody i ambitny start-up i kluczowym dla nas jest współpraca z utalentowanymi i zaangażowanymi ludźmi. Otarliśmy się o kilka osób, które jedynie pięknie mówiły. Natalia oprócz tego, że mówi, to jeszcze robi. I to jak robi! Zawsze na czas, zawsze w punkt. Dzisiaj z powodzeniem prowadzi nasze projekty, zakres działań poszerzamy
Maciek Wiech
Natalia to prześwietna, mega kontaktowa, miła, konkretna i profesjonalna osoba. Jako Project Managerka sprawdza się rewelacyjnie! Pomaga mi przy tworzeniu pierwszego produktu online i jestem przekonana, że bez niej nigdy bym nie doszła do tego etapu, na którym jestem. Potrafi rozłożyć projekt na czynniki pierwsze, dzięki czemu coś, co wcześniej wydawało się ogromnym projektem, zmienia się w znacznie łatwiejsze do zrobienia taski. Porządkuje informacje i przypisuje zadania do odpowiednich osób, dzięki czemu każdy wie, co ma do zrobienia. Do tego wszystkiego służy swoją ogromną wiedzą marketingową i techniczną oraz podsuwa mnóstwo fajnych pomysłów.
Bardzo mocno polecam!