przewiń

Zobacz najnowsze odcinki

Nasze wartości

Czym się kierujemy tworząc ten podcast?

Chcemy dać Ci na tacy wiedzę z zakresu Customer Experience, pokazać wiodące trendy, przedstawić nowinki. Przede wszystkim jednak, ulepszamy CX sklepów, zapraszamy gości i rozmawiamy ze słuchaczami. To nie są nudne gadające głowy, ale prawdziwy talk show na antenie. Idziemy na żywioł, a atmosfera w studio bywa tak gorąca, że może pomóc tylko pomarańczowy przycisk.

Materiały dodatkowe

Do każdego odcinka dorzucamy transkrypcje, wizualne notatki i materiały do pobrania z prostymi wskazówkami, jak poprawić CX w sklepie online.

Dwie formuły

W jednych odcinkach rozmawiamy ze sobą, 
a w innych zapraszamy gości. To praktycy 
e-commerce, którzy zdradzają swoje sposoby na to jak podbić serca klientów.

Masa emocji

U nas zawsze się dzieje – robimy unboxing produktów, kręcimy kołem fortuny i rozdajemy niespodzianki. Gdzie 3 osoby tam 4 zdania, więc dyskusje bywają gorące!

Podcast

Zobacz wszystkie odcinki podcastu

Formularz

Chcesz o coś zapytać naszych gości?

Jestem przekonana, że pozytywne doświadczenia zakupowe to klucz do serca (i portfeli!) klientów. Bo o wartości marki nie świadczy ilość zamkniętych transakcji w miesiącu, ale lojalna.

    Obserwuj

    Obserwuj i bądź na bieżąco!

    Subskrybuj nasz podcast, jeśli interesuje Cię budowanie silnej marki opartej na pozytywnym doświadczeniu klientów.

    POSŁUCHAJ (I OBEJRZYJ) NAS NA DOWOLNYM URZĄDZENIU