Zobacz najnowsze odcinki
Jak zbudować biznes z obrotem 1,7 mln na akcesoriach?
OBEJRZYJJak skutecznie przyciągnąć klientów? Pierwsze wrażenie
OBEJRZYJNasze wartości
Czym się kierujemy tworząc ten podcast?
Chcemy dać Ci na tacy wiedzę z zakresu Customer Experience, pokazać wiodące trendy, przedstawić nowinki. Przede wszystkim jednak, ulepszamy CX sklepów, zapraszamy gości i rozmawiamy ze słuchaczami. To nie są nudne gadające głowy, ale prawdziwy talk show na antenie. Idziemy na żywioł, a atmosfera w studio bywa tak gorąca, że może pomóc tylko pomarańczowy przycisk.
Materiały dodatkowe
Do każdego odcinka dorzucamy transkrypcje, wizualne notatki i materiały do pobrania z prostymi wskazówkami, jak poprawić CX w sklepie online.
Dwie formuły
W jednych odcinkach rozmawiamy ze sobą, a w innych zapraszamy gości. To praktycy e-commerce, którzy zdradzają swoje sposoby na to jak podbić serca klientów.
Masa emocji
U nas zawsze się dzieje – robimy unboxing produktów, kręcimy kołem fortuny i rozdajemy niespodzianki. Gdzie 3 osoby tam 4 zdania, więc dyskusje bywają gorące!
Podcast
Zobacz wszystkie odcinki podcastu
29 Milionów na piżamach: tajemnica sukcesu Bohomoss
OBEJRZYJJak zbudować biznes z obrotem 1,7 mln na akcesoriach?
OBEJRZYJJak skutecznie przyciągnąć klientów? Pierwsze wrażenie
OBEJRZYJAfrykański rynek z cashback’iem, czy to możliwe? / Janek Sikora / CEO Plente
OBEJRZYJMity na temat obsługi klienta
OBEJRZYJObsługa klienta w biznesie obecnym na 14 rynkach / Piotr Szyszka / CEO Tortli
OBEJRZYJJak określić sukces CXa, jak go mierzyć?
OBEJRZYJObsługa klienta w biznesie obecnym na 14 rynkach / Piotr Szyszka / CEO Tortli
OBEJRZYJMity na temat obsługi klienta
OBEJRZYJFormularz
Chcesz o coś zapytać naszych gości?
Jestem przekonana, że pozytywne doświadczenia zakupowe to klucz do serca (i portfeli!) klientów. Bo o wartości marki nie świadczy ilość zamkniętych transakcji w miesiącu, ale lojalna.