Co robię?
Pomagam markom rozpieszczać klientów
Jestem przekonana, że pozytywne doświadczenia zakupowe to klucz do serca (i portfeli!) klientów. Bo o wartości marki nie świadczy ilość zamkniętych transakcji w miesiącu, ale lojalna, zaangażowana społeczność. Dlatego moją misją jest ulepszanie Customer Experience produktów i usług.
Sprawiam, że zakupy stają się proste, klienci wracają po więcej, a wartościowe brandy rosną w siłę.
Doświadczenie
Od event marketingu do CX
W marketingu działam od 8 lat. Ukończyłam kierunek Zarządzanie i marketing na Uniwersytecie Gdańskim, a swoją zawodową drogę zaczynałam od organizacji wydarzeń artystycznych. Pracowałam dla największych festiwali muzycznych (Opener, Off Festiwal) oraz wyjątkowych artystów. Swoim doświadczeniem wspierałam konferencję Ecommerce Event oraz Galę Interaktywną.
Od event marketingu przeszłam do wsparcia strategicznego. Pod marką Leart studio pomagam przedsiębiorcom budować skuteczny i spójny wizerunek zarówno na poziomie strony internetowej, kampanii marketingowej, jak również w działaniach w social mediach.
Teraz jednak moje serce najmocniej bije dla CX-u w sklepach online. Właśnie rozpoczęłam doktorat z Post-Purchase Experience na Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Zebrałam też cudowną drużynę fachowców, z którymi wspólnie rozgryzam tajemnice doświadczeń klientów.
Moje dlaczego
Żeby polski e-commerce budowały silne marki
Świetny produkt. Rewelacyjna usługa. Projekt, w który ktoś inwestuje masę pieniędzy, czasu, energii i… klientów jak na lekarstwo. Podczas pracy w marketingu nie raz widziałam taki scenariusz. I wciąż zadawałam sobie pytanie: Jak to jest, że niektórym markom udaje się rozwinąć i utrzymać stabilną pozycję na rynku, a przy tym mieć zaangażowanych i lojalnych klientów?
Zaczęłam badać, co takie marki robią inaczej, lepiej. I odkryłam, że silne marki skupiają się na doświadczeniach klientów. Czy proces zakupu był prosty? Jak wygląda opieka posprzedażowa? Czy klient jest zadowolony z użytkowania produktu?
Odkryłam, że kluczem do sukcesu w e-commerce jest Customer Experience! Wierzę, że to właśnie CX odmieni wizerunek i sposób działania sklepów online na naszym rynku. A my – konsumenci – skorzystamy z tej innowacyjnej zmiany.
Opinie
Co mówią o współpracy ze mną
Polecam Natalię! Współpracowałyśmy razem przy organizacji Konferencji Online Pierwszy Produkt Online. Natalia byłą odpowiedzialna za project managing, komunikację z prelegentami, sponsorami, patronami medialnymi oraz uczestnikami. Od razu wczuła się w wartości i styl komunikacji mojej marki, która opiera się na wsparciu, relacjach oraz zaufaniu. Jestem bardzo zadowolona! Natalia zdjęła mi dużo obowiązków, ale przede wszystkim też presji z moich ramion. Na konferencji było 37 prelegentów, 8 patronów, 4 sponsorów oraz 700 uczestniczek i uczestników, dlatego koordynowanie tego wydarzenia to był nie lada wyczyn. W trakcie organizacji konferencji wydarzyło się kilka niefortunnych (niezależnych od nas) sytuacji i za każdym razem Natalia podchodziła do każdego z takich wyzwań z optymizmem, który podnosił wszystkich na duchu i sprawił, że organizacja tego wydarzenia była przyjemnością. Dziękuję Ci Natalia za współpracę i wierzę, że przy następnej edycji konferencji znów nasze drogi się skrzyżują <3
Ola Gościniak
Natalia była moim sumieniem, kalendarzem i planerem w jednym. Wzięła na siebie organizację całej codziennej pracy mojej agencji i poradziła sobie z tym doskonale. Mogłem spać spokojnie, kiedy zarządzała projektami, organizowała szkolenia i pilnowała zobowiązań dla klientów. Czasem też krzyczała na mnie, ale to tylko wtedy, kiedy nie trzymałem się terminów.
Za to najbardziej jestem wdzięczny.
Jakub Biel
Założycielka LeArt STUDIO, Natalia świetnie porusza się w świecie marketingu i proponuje nowoczesne, kreatywne i przemyślane rozwiązania. Jest zorganizowana, dokładna, rzetelna i wszystko ma zapisane:-). Sama proponuje rozwiązania a ewentualne problemy w projektach prostuje aż do szczęśliwego końca. Potrafi załatwić każdą sprawę. Pilnuje terminów i jest bardzo komunikatywna. Taka współpraca to przyjemność.
Joanna Brzoskowska-Czerepiuk
Prowadzę młody i ambitny start-up i kluczowym dla nas jest współpraca z utalentowanymi i zaangażowanymi ludźmi. Otarliśmy się o kilka osób, które jedynie pięknie mówiły. Natalia oprócz tego, że mówi, to jeszcze robi. I to jak robi! Zawsze na czas, zawsze w punkt. Dzisiaj z powodzeniem prowadzi nasze projekty, zakres działań poszerzamy
Maciek Wiech
Natalia to prześwietna, mega kontaktowa, miła, konkretna i profesjonalna osoba. Jako Project Managerka sprawdza się rewelacyjnie! Pomaga mi przy tworzeniu pierwszego produktu online i jestem przekonana, że bez niej nigdy bym nie doszła do tego etapu, na którym jestem. Potrafi rozłożyć projekt na czynniki pierwsze, dzięki czemu coś, co wcześniej wydawało się ogromnym projektem, zmienia się w znacznie łatwiejsze do zrobienia taski. Porządkuje informacje i przypisuje zadania do odpowiednich osób, dzięki czemu każdy wie, co ma do zrobienia. Do tego wszystkiego służy swoją ogromną wiedzą marketingową i techniczną oraz podsuwa mnóstwo fajnych pomysłów.
Bardzo mocno polecam!
Monika Loryńska
Prywata
Już jako dziecko angażowałam się w kreatywne działania
Tworzyłam teatrzyki, przebieranki, zbierałam ślimaki. Jestem zwolenniczką work-life balance. Moją odskocznią od pracy jest kontakt z naturą, spacer po rodzinnych, górzystych terenach oraz… boks tajski, który uczy mnie koncentracji, precyzji i wytrwałości. Wydaję (za)dużo na książki.