przewiń

Co robię?

Pomagam markom rozpieszczać klientów

Jestem przekonana, że pozytywne doświadczenia zakupowe to klucz do serca (i portfeli!) klientów. Bo o wartości marki nie świadczy ilość zamkniętych transakcji w miesiącu, ale lojalna, zaangażowana społeczność. Dlatego moją misją jest ulepszanie Customer Experience produktów i usług.

Sprawiam, że zakupy stają się proste, klienci wracają po więcej, a wartościowe brandy rosną w siłę.

Prowadzę badania naukowe Post-purchase na polskim rynku 
e-commerce

Dołącz

Tworzę produkty (kursy i e-booki) w zakresie projektowania doświadczeń

Zajrzyj

Nagrywam podcast 
„CX W FORMIE”

Posłuchaj

Robię audyty i wdrażam nowe rozwiązania CX

Zobacz

Doświadczenie

Od event marketingu do CX

W marketingu działam od 8 lat. Ukończyłam kierunek Zarządzanie i marketing na Uniwersytecie Gdańskim, a swoją zawodową drogę zaczynałam od organizacji wydarzeń artystycznych. Pracowałam dla największych festiwali muzycznych (Opener, Off Festiwal) oraz wyjątkowych artystów. Swoim doświadczeniem wspierałam konferencję Ecommerce Event oraz Galę Interaktywną.

Od event marketingu przeszłam do wsparcia strategicznego. Pod marką Leart studio pomagam przedsiębiorcom budować skuteczny i spójny wizerunek zarówno na poziomie strony internetowej, kampanii marketingowej, jak również w działaniach w social mediach.

Teraz jednak moje serce najmocniej bije dla CX-u w sklepach online. Właśnie rozpoczęłam doktorat z Post-Purchase Experience na Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Zebrałam też cudowną drużynę fachowców, z którymi wspólnie rozgryzam tajemnice doświadczeń klientów.

Moje dlaczego

Żeby polski e-commerce budowały silne marki

Świetny produkt. Rewelacyjna usługa. Projekt, w który ktoś inwestuje masę pieniędzy, czasu, energii i… klientów jak na lekarstwo. Podczas pracy w marketingu nie raz widziałam taki scenariusz. I wciąż zadawałam sobie pytanie: Jak to jest, że niektórym markom udaje się rozwinąć i utrzymać stabilną pozycję na rynku, a przy tym mieć zaangażowanych i lojalnych klientów?

Zaczęłam badać, co takie marki robią inaczej, lepiej. I odkryłam, że silne marki skupiają się na doświadczeniach klientów. Czy proces zakupu był prosty? Jak wygląda opieka posprzedażowa? Czy klient jest zadowolony z użytkowania produktu?

Odkryłam, że kluczem do sukcesu w e-commerce jest Customer Experience! Wierzę, że to właśnie CX odmieni wizerunek i sposób działania sklepów online na naszym rynku. A my – konsumenci – skorzystamy z tej innowacyjnej zmiany.

Opinie

Co mówią o współpracy ze mną

Prywata

Już jako dziecko angażowałam się w kreatywne działania

Tworzyłam  teatrzyki, przebieranki, zbierałam ślimaki. Jestem zwolenniczką work-life balance. Moją odskocznią od pracy jest kontakt z naturą, spacer po rodzinnych, górzystych terenach oraz… boks tajski, który uczy mnie koncentracji, precyzji i wytrwałości. Wydaję (za)dużo na książki.

Napisz do mnie

Poprawmy CX w Twoim sklepie online