W marketingu działam od 8 lat. Ukończyłam kierunek Zarządzanie i marketing na Uniwersytecie Gdańskim, a swoją zawodową drogę zaczynałam od organizacji wydarzeń artystycznych. Pracowałam dla największych festiwali muzycznych (Opener, Off Festiwal) oraz wyjątkowych artystów. Swoim doświadczeniem wspierałam konferencję Ecommerce Event oraz Galę Interaktywną.
Od event marketingu przeszłam do wsparcia strategicznego. Pod marką Leartstudio pomagam przedsiębiorcom budować skuteczny i spójny wizerunek zarówno na poziomie strony internetowej, kampanii marketingowej, jak również w działaniach w social mediach.
Teraz jednak moje serce najmocniej bije dla CX-u w sklepach online. Właśnie rozpoczęłam doktorat z Post-Purchase Experience na Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Zebrałam też cudowną drużynę fachowców, z którymi wspólnie rozgryzam tajemnice doświadczeń klientów.