przewiń

Audyt

Audyt Konwersji

Okładki_produktów_3Okładki_produktów_3

Audyt

Audyt Konwersji

Zobacz jak podróżować, konwersję w sklepie:

  • Przeprowadzę udostępnianie Twojego biznesu i rozłożę na pierwsze zdanie Twój sklep internetowy
  • Zaprojektuję rozwiązania, które koncentrują się na konwersjach
  • funkcjonalne, które zmierzą zastosowanie zmian

Sprawdź, czy budżet na reklamy na pewno się zwraca, a Twoi klienci nie wybierają konkurencji.

Cena

Kategoria:

Opis

Koszty reklam na Facebooku stale rosnący, to ich algorytm kontrolny i kontrolny.

W przeciwnym razie możesz być w pełni kontrolowany, w Twoim sklepie internetowym. Informacje, które powinny być przestrzegane przez odwiedzających konsumentów oraz maksymalizowanie wartości każdego zamówienia.

Przeprowadzając audyt kontrolny , wskażę Ci nagłe kroki, jak skutecznie zadziałał, a także, aby uzyskać pomoc, wydano więcej podczas każdej wizyty.

Audyt wraz z dostarczanymi przez nas rozwiązaniami pomaga Ci, jeśli:

  1. Masz dużo odwiedzających, ale małą konwersję. 
  2. Jesteś po dużych zmianach w sklepie i chcesz przetestować ich działanie oraz uzyskać z nich.
  3. Przygotowujesz się do ważnej akcji marketingowej, która zależy od tego, jak maksymalnie można uzyskać każdą złotówkę.
  4. Wzmacniasz wartość życiową klienta (CLV).
  5. Zyskasz komentarze i opinie, co przełoży się na wzrost zaufania wobec Twojej marki.
  6. Można zastosować zastosowanie i zachowanie usług, co pozwala na zastosowanie idealnych ofert i skutecznej komunikacji, a więc w budowaniu solidnych połączeń.

ZAPOMNIJ O:

  • uruchomienie sprzedaży przy użyciu środków budżetowych na reklamę
  • niezadowolonych klientach
  • złych opiniach
  • porzuconych koszykach

CO ZAWIERA AUDTY?

  1. Do 70 skutecznych poprawek na Twojej stronie
  2. 5 najważniejszych rekomendacji – plik z rozpisanymi pomysłami do zastosowania
  3. Ścieżkę klienta – czyli wszystkie momenty styku od poznania marki, przez zakup po zakupie posprzedażowym
  4. Analizę danych z Google Analytics i ciepłą kartę
  5. Analiza komunikacji i kampanii ADS
  6. Potencjalne pytania klientów na każde dodatkowe rozwiązanie klienta
  7. Projektowanie wyzwalaczy mechanicznych 
  8. Audyt strony i wszystkich jej podstron
  9. Konkretne KPI i wskaźniki do miernika rozstrzygającego (NPS, CRO, CAST)
  10. Widok z funkcji
  11. 90-minutowa konsultacja
  12. Gwarancja jskości

DLA KOGO JEST AUDYT KONWERSJI

Jeśli w ogóle zastanawiałeś się, czy audyt CX jest dla Ciebie, prawdopodobnie przejdziesz do niego. Z naszych usług wynika, że ​​taka usługa wymaga szczególnie:

  1. Nowe firmy e-commerce
  2. Firmy wprowadzające nowe produkty
  3. Firmy, które doświadczają spadku sprzedaży
  4. Firmy planujące udostępnienie na nowym rynku
  5. Firmy działającece większe przestrzenie powietrzne
  6. Firmy, które pobierają z dostępu do klientów
  7. Menedżerowie ds. marketingu i sprzedaży

Opinie

Co mówią klienci