Audyt
Audyt Konwersji
Audyt
Audyt Konwersji
Zobacz jak podróżować, konwersję w sklepie:
- Przeprowadzę udostępnianie Twojego biznesu i rozłożę na pierwsze zdanie Twój sklep internetowy
- Zaprojektuję rozwiązania, które koncentrują się na konwersjach
- funkcjonalne, które zmierzą zastosowanie zmian
Sprawdź, czy budżet na reklamy na pewno się zwraca, a Twoi klienci nie wybierają konkurencji.
Cena zł
Opis
Koszty reklam na Facebooku stale rosnący, to ich algorytm kontrolny i kontrolny.
W przeciwnym razie możesz być w pełni kontrolowany, w Twoim sklepie internetowym. Informacje, które powinny być przestrzegane przez odwiedzających konsumentów oraz maksymalizowanie wartości każdego zamówienia.
Przeprowadzając audyt kontrolny , wskażę Ci nagłe kroki, jak skutecznie zadziałał, a także, aby uzyskać pomoc, wydano więcej podczas każdej wizyty.
Audyt wraz z dostarczanymi przez nas rozwiązaniami pomaga Ci, jeśli:
- Masz dużo odwiedzających, ale małą konwersję.
- Jesteś po dużych zmianach w sklepie i chcesz przetestować ich działanie oraz uzyskać z nich.
- Przygotowujesz się do ważnej akcji marketingowej, która zależy od tego, jak maksymalnie można uzyskać każdą złotówkę.
- Wzmacniasz wartość życiową klienta (CLV).
- Zyskasz komentarze i opinie, co przełoży się na wzrost zaufania wobec Twojej marki.
- Można zastosować zastosowanie i zachowanie usług, co pozwala na zastosowanie idealnych ofert i skutecznej komunikacji, a więc w budowaniu solidnych połączeń.
ZAPOMNIJ O:
- uruchomienie sprzedaży przy użyciu środków budżetowych na reklamę
- niezadowolonych klientach
- złych opiniach
- porzuconych koszykach
CO ZAWIERA AUDTY?
- Do 70 skutecznych poprawek na Twojej stronie
- 5 najważniejszych rekomendacji – plik z rozpisanymi pomysłami do zastosowania
- Ścieżkę klienta – czyli wszystkie momenty styku od poznania marki, przez zakup po zakupie posprzedażowym
- Analizę danych z Google Analytics i ciepłą kartę
- Analiza komunikacji i kampanii ADS
- Potencjalne pytania klientów na każde dodatkowe rozwiązanie klienta
- Projektowanie wyzwalaczy mechanicznych
- Audyt strony i wszystkich jej podstron
- Konkretne KPI i wskaźniki do miernika rozstrzygającego (NPS, CRO, CAST)
- Widok z funkcji
- 90-minutowa konsultacja
- Gwarancja jskości
DLA KOGO JEST AUDYT KONWERSJI
Jeśli w ogóle zastanawiałeś się, czy audyt CX jest dla Ciebie, prawdopodobnie przejdziesz do niego. Z naszych usług wynika, że taka usługa wymaga szczególnie:
- Nowe firmy e-commerce
- Firmy wprowadzające nowe produkty
- Firmy, które doświadczają spadku sprzedaży
- Firmy planujące udostępnienie na nowym rynku
- Firmy działającece większe przestrzenie powietrzne
- Firmy, które pobierają z dostępu do klientów
- Menedżerowie ds. marketingu i sprzedaży
Opinie
Co mówią klienci
Polecam Natalię! Współpracowałyśmy razem przy organizacji Konferencji Online Pierwszy Produkt Online. Natalia byłą odpowiedzialna za project managing, komunikację z prelegentami, sponsorami, patronami medialnymi oraz uczestnikami. Od razu wczuła się w wartości i styl komunikacji mojej marki, która opiera się na wsparciu, relacjach oraz zaufaniu. Jestem bardzo zadowolona! Natalia zdjęła mi dużo obowiązków, ale przede wszystkim też presji z moich ramion. Na konferencji było 37 prelegentów, 8 patronów, 4 sponsorów oraz 700 uczestniczek i uczestników, dlatego koordynowanie tego wydarzenia to był nie lada wyczyn. W trakcie organizacji konferencji wydarzyło się kilka niefortunnych (niezależnych od nas) sytuacji i za każdym razem Natalia podchodziła do każdego z takich wyzwań z optymizmem, który podnosił wszystkich na duchu i sprawił, że organizacja tego wydarzenia była przyjemnością. Dziękuję Ci Natalia za współpracę i wierzę, że przy następnej edycji konferencji znów nasze drogi się skrzyżują <3
Ola Gościniak
Natalia była moim sumieniem, kalendarzem i planerem w jednym. Wzięła na siebie organizację całej codziennej pracy mojej agencji i poradziła sobie z tym doskonale. Mogłem spać spokojnie, kiedy zarządzała projektami, organizowała szkolenia i pilnowała zobowiązań dla klientów. Czasem też krzyczała na mnie, ale to tylko wtedy, kiedy nie trzymałem się terminów.
Za to najbardziej jestem wdzięczny.
Jakub Biel
Założycielka LeArt STUDIO, Natalia świetnie porusza się w świecie marketingu i proponuje nowoczesne, kreatywne i przemyślane rozwiązania. Jest zorganizowana, dokładna, rzetelna i wszystko ma zapisane:-). Sama proponuje rozwiązania a ewentualne problemy w projektach prostuje aż do szczęśliwego końca. Potrafi załatwić każdą sprawę. Pilnuje terminów i jest bardzo komunikatywna. Taka współpraca to przyjemność.
Joanna Brzoskowska-Czerepiuk
Prowadzę młody i ambitny start-up i kluczowym dla nas jest współpraca z utalentowanymi i zaangażowanymi ludźmi. Otarliśmy się o kilka osób, które jedynie pięknie mówiły. Natalia oprócz tego, że mówi, to jeszcze robi. I to jak robi! Zawsze na czas, zawsze w punkt. Dzisiaj z powodzeniem prowadzi nasze projekty, zakres działań poszerzamy
Maciek Wiech
Natalia to prześwietna, mega kontaktowa, miła, konkretna i profesjonalna osoba. Jako Project Managerka sprawdza się rewelacyjnie! Pomaga mi przy tworzeniu pierwszego produktu online i jestem przekonana, że bez niej nigdy bym nie doszła do tego etapu, na którym jestem. Potrafi rozłożyć projekt na czynniki pierwsze, dzięki czemu coś, co wcześniej wydawało się ogromnym projektem, zmienia się w znacznie łatwiejsze do zrobienia taski. Porządkuje informacje i przypisuje zadania do odpowiednich osób, dzięki czemu każdy wie, co ma do zrobienia. Do tego wszystkiego służy swoją ogromną wiedzą marketingową i techniczną oraz podsuwa mnóstwo fajnych pomysłów.
Bardzo mocno polecam!